středa 30. července 2014

Projekty na Oldřiši

Včera večer jsem do tmy campusoval a dnes ráno jsem se probudil bez jediné známky tréninku. Venku je pod mrakem, ale neprší, tak beru matici a jedu pozkoušet projekty na nedalekou Oldřiš.
V podstatě jsou tam tři projekty na menším a převislejším z kamenů zvaných Jeskyně. Jeden začíná z táhlé lišty v převise a jde se dlooouhým krokem/dynamem do police, z té už následuje relativně lehký výlez ať už doleva nebo doprava. Druhý projekt začíná stejně, ale jde se hned doprava na hranu a po ní nahoru. Bohužel tam dost překáží kámen a je otázka, zda se mu půjde vyhnout. Já jsem tuhle otázku nerozřešil, a tak jsem aspoň pozkoušel variantu tohoto projektu, která startuje rovnou na hraně, ale nepodařilo se mi odlepit zadek od země. V prvním zmiňovaném projektu se mi podařilo vymyslet poměrně schůdný program (na to jak to zprvu vypadalo beznadějně), avšak k přelezu mi chybělo asi 15 cm. Obtížnost ani jednoho z projektů si zatím netroufám odhadovat.


Žádné komentáře:

Okomentovat