sobota 19. července 2014

Sloup

Výjezdy do krasu jsou pro mě vždy krátké a intenzivní. Dnes tomu nebylo jinak. Vstávám už ve 4 abych se vyhnul největšímu vedru. Chvíli po páté jsem na místě a podmínka se zdá být relativně dobrá. Jeskyně je trochu zavlhlá, ale prej je to tady spíš plus, takže rozhazuju matici a po rozlezu se dávám do Krátkého života 7B+. Program mám už z minulého týdne, a tak rovnou sázím pokusy, a sázím a sázím. Asi po půl hodině to vzdávám a rozladěně se přesunuji pod Dlouhou štreku 7B+. Na flash podcením klíčový krok a druhým pokusem přelézám.


Už tady nemám moc co lézt (resp. všechno je těžký), tak se pouštím do Švédského závodníka Hotovsona 7C+. Téměř se mi podaří udělat klíčový krok, ale chce to ještě potrénovat. Pro dnešek toho mám po necelý 2 hodinách dost.

Žádné komentáře:

Okomentovat