pátek 25. července 2014

Do třetice Sloup

Ráno ve 4 hodiny zvoní budík, to znamená jediné - jede se na skály. Pomyslný špendlíček na mapě padá na Sloup. To protože už dva výjezdy mi tam odolává Krátký život 7B+. V Poličce ještě nabírám Vláďu a za tmy vyrážíme. Přijíždíme ještě před východem slunce a podmínka se zdá být dobrá. Rozlézám se, čistím chyty a pouštím se do pokusů. Hned prvním pokusem se mi podaří přelézt první crux, který se mi ještě v kuse přelézt nepovedlo. Bohužel padám v druhém už ne tak těžkém místě těsně pod topem. Chvíli odpočívám a jdu na druhej pokus. Teď padám klasicky v prvním cruxu. Cítím, že potřebuji chvíli spočnout, tak předávám bouldrový kolík Vláďovi. Ten se nesměle pouští do Dlouhé štreky 7B+ a cca na dvacátý pokus ji udolá. Já se mezitím přemáhám do třetího pokusu, ale nějak necítím sílu a upadám do deprese, že jsem na boulder moc slabý. Říkám si, že alespoň tréninkově tomu ten pokus ještě věnuji. Nastupuji, první crux s jistotou (oproti ostatním pokusům) přelézám, teď mě čeká ten druhý, hlava jede na plno (neposer to, neposer to...), neposeru to a s obrovskou satisfakcí boulder přelézám. Je to jedno z těch 7B+, kterého si vážíte více než většiny 7C. Vláďa s lehkostí pošle Chameleona 7B a s posledními zbytky kůže utrápí Prasečí mor 7A, který si dávám na dolez na video. 

Vláďa v Prasečím moru 7A



Ještě pozkouším kroky v Idefixu 8A+ (nějaký klamný pocit mi našeptával, že by mi to mohlo sedět), ale to je úplně někde jinde.
Po cestě domu se zastavujeme u Prostředního Poříčí, okouknout pár kamenů. Dohromady by tu mohli být asi 4 těžké bouldry (?7A - 7C?), ale všechno je to dost blbej dopad, tak raději volíme ústup. 

Žádné komentáře:

Okomentovat