neděle 27. července 2014

Teorie relativity 7C+!!! a další radosti

Dnes ráno se mi asi po dvou hodinách daří dostat Šárinku z postele a razíme směr Otradov. Podmínka je nulová (26°C), ale motivace přebytek. Hned jak dojdeme pod kámen vidím, že někdo rozebral dopad. Dost mě to rozčílí, protože je to už asi potřetí. Tentokrát dokonce zjišťuji, kdo je viníkem - chataři, kteří si chodí do lesa pro dřevo. Zajímalo by mě, co je vede k tomu, myslet si, že takhle vyskládané klády a klacky jsou připravené právě pro jejich táborák. Místo dřeva tedy posbírám pár kamenů a alespoň částečně dopadiště opravuji. 
Na rozlez přelézám pěknou hranu hned pod kamenem Discovery. Název Hovno leda, obtížnost cca 6A.

Hovno leda 6A (levou rukou start z nižší ze dvou lišt)

Cítím, že prsty jsou aktivováni, a tak natěšeně nabíhám do Teorie relativity 7C+. Nemůžu tomu uvěřit, ale hned prvním pokusem boulder přelézám. Boulder jsem zkoušel už přes rok a vždy jsem odcházel s pocitem marnosti, klíčový krok se mi podařilo do dnešního dne udělat jenom jednou. Dnes navíc byla dost špatná podmínka, takže tomu nevěřím dvojnásob. A díky pohotové Šárince mám tento počin zaznamenán i na video. 



Přesunujeme se na Jump for free 7A+/B, což je dlouhý skok, který mi už také delší dobu odolává. Dneska mám ale asi prostě šťastný den a čtvrtým pokusem se mi podaří doskočit topovou hranu. 



A protože s jídlem roste chuť a zde už nemám co lézt, tak přejíždíme na Lubnou, kde mám nedokončený business v boulderu Bez lezeček to nejde 7A. Dnes třetím pokusem přelézám a přikláním se spíše k 7A+ nebo možná i 7B? Každopádně se jedná o parádní těžký boulder. 

Bez lezeček to nejde 7A (+)

Šárinka tento výjezd pojala spíše rekreačně

Konečně mám pro dnešek dost, a tak hladoví spěcháme na pozdní oběd. 

Žádné komentáře:

Okomentovat