úterý 15. července 2014

Novinky na Vysočině

Při nedávném výletu jsem na Čtyřech palicích objevil nový projekt, který mi až do dneška nedal spát. Nejedná se o žádný extra kámen, natož směr, ale je to pure power problém a takový mám rád. Dnes ráno jsem tedy vyrazil tuhle linku pozkoušet. Nejdříve kámen pořádně očistím a poté se dávám do jednotlivých kroků. Ze začátku nejsem schopný udělat ani jeden (ze 3 těžkých) krok. To se postupně lepší, ale myslím si, že pro přelez bude potřeba mnohem chladnější počasí. Říkám si, že si alespoň natočím, jak boulder krokuji, abych případně příště věděl co a jak. Udělám první krok, druhý a uvědomuji si, že mě dělí poslední krok od přelezu, pořádně zaberu a už držím madlo, musím si dát ještě pozor abych někde neštrejchnul a je to tam! S obtížností si nevím vůbec rady, nahazuji tedy třeba 7C a čas snad ukáže.


daň za přelez

Cítím, že už nemám žádnou sílu a už vůbec né kůži, ale i přesto mě něco táhne na novinku od Vládi, Let's make a deal 7C. Než se stihnu přemístit, tak se spustí pěkná průtrž mračen a já váhám, zda to má cenu. Rozhoduji se, že boulder alespoň obhlédnu. Pomalu přestalo pršet a já po příchodu pod skálu zjišťuji, že chyty jsou pouze zavlhlé, tak beru lezečky a třetím pokusem slavím úspěch. Vzhledem k teplotě (25°C), vlhkým chytům a mému nedostatku síly a především kůže, se přikláním spíše k 7B+. Každopádně je to nejhezčí boulder tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat