sobota 5. července 2014

3 úžasné dny (2x Bor)

Ve čtvrtek razíme s Šárinkou směr Bor. Cestou se zastavujeme v Babiččině údolí, kde si uděláme pěknou procházku. Na večer přijíždíme do Machova a přespáváme na parkovišti.
Druhý den ráno zvoní ve čtvrt na pět budík, oblékáme se, rychle snídáme a "běžíme" na kopec. Zastavujeme hned v prvním sektoru, kde mám spadeno na Brečouna 7A. Třetím pokusem se mi daří pořádně zabrat do bicáku a přelézám.

Pokračujeme k bouldru 5 minut před smrtí 7C+, tam si ale ani neškrtnu, a tak scházím k Dr. Dolittlovi 7C. Silový začátek po lištách mi hezky sedne a na čtvrtý pokus slavím přelez.

Dr. Dolittle 7C

Teď je na řade projekt na Mucholapce. Cítím se dobře, tak říkám Šárince ať mi ten první pokus natočí. Rozmýšlím se mezi skokem na hranu a fixem do dvouprdy, nakonec vyhrává první varianta a s tou slavím úspěch, vzniká tak Cituplná moucha 7B+.

V opojení radosti z přelezu přecházíme na Hraniční kámen, kde nejdříve neúspěšně pokouším Gesera a následně se pouštím do Pašeráků drog SD 7C. V druhém pokusu padám v posledním kroku, třetím už si to pohlídám a raduji se na vrcholu kamene.

Je na čase dát taky prostor Šárince. Dává se do Importu a exportu 3. S přehlem posílá na flash a jdeme se poohlédnout po něčem záludnějším.

Import a export 3

Nalézáme pěkný boulder, který neznáme, s obtížností kolem 5. I přes vyčerpávající výlez se opět daří flash.

Říkám si, že by to chtělo nějaký dárek, třeba takovou Orchidej 7B+/C. Pátým pokusem ji získávám a jdeme spokojeně dál.

Orchidej 7B+/C

Dneska ale už moc síly na přelezy nezbývá, a tak se uchylujeme k turistice. Jdeme se podívat na vyhlídku a potom vylezeme nahoru nad skály, kde nás překvapí úplně nový chodník, který má velice "důmyslnou" konstrukci.

vychytávka

výhled ze skal

Za chvíli proti nám kráčí tři lidé celý v zeleném a nepříjemným tónem nám něco polsky sdělují. Rychle chápeme, že jsou to "zelený" z Polska a posílají nás pod pohružkou pokuty pryč. Tak teda jdeme.
Odpoledne se rozhodujeme, že tu ještě den zústaneme.

Další den tedy vstáváme kvůli tření už ve 3:30, ale marně, teplota je ke 20°C. I přesto se hodlám pokusit o Nesnesitelnou tíži sladkých slibů 7B+. Navzdory podmínce druhým pokusem boulder přelézám. Avšak za cenu zbytku mé kůže a síly ze včerejška.

Já jsem tedy dolezl. Šárinka si vyběhně Ďábelskou topinku 4 a úplně unavení opouštíme tohle úžasné místo.

rozlučka s přátelskýma čuníkama cestou k prakovišti