pondělí 23. srpna 2010

V Krase je vlhce

Tímto víkendem (21.8.-22.8.) mělo skončit pěkné počasí, kterého jsme si do teď tak užívali. Takže když jsem přemýšlel co v sobotu volba byla naprosto jasná, Kras. Hlásili celkem teplo takže jsem si vybral jenom nějaké né přiliš těžké cesty. Kolem 8 jsme přijeli na Holštejn a jdeme se s Klimičem rozlézt v cestě Jiné časy 8-. Já ji dávám na OS a klimič jí poté na druhém vycvakává. Poté přecházíme na cestu Věčně bez peněz 9- , která je bohužel na začátku dost mokrá a tak po dvou pokusech o nález do cesty to vzdávám. Jdeme tedy na Volání divočiny 9-. V cestě je první borhák asi tak deset metrů nad zemí, takže při cvaknutí prvního borháku jsem si musel odsednout a trochu se sklidnit. Cesta je celkem lehká, ale pak dolézám k místu které je pro někoho s mojí výškou prostě nelezitelné, a tak se rozladěný spouštím k zemi. Klimič zkouší na RP cestu Jiné časy, ale asi trochu chybí morál tak to nechává na jindy. Holštejn mě pěkně naštval a tak se přesunujem do Sloupu, kde už drtí Ondra Nevělík s Karolínou. Ondra mi ukazuje jak vede Krátká křeč 9+ a protože už nemám moc na výběr co lézt tak jdu tuto krátkou a ne příliš hezkou cestu. Chvíli mi trvá vymyslet ten správný program, ale nakonec to zkrokuji. Bohužel je tam mokrý spoďák. Dám dva trapné pokusy a říkám si že radši počkám až cesta bude suchá. Klimič jde zkusit Starou plotnu, ale tentokrát ještě nepouští. Já jsem absolutně bez síli a tak sotva vycvakávám Starou plotnu a jedem radši dom.

Žádné komentáře:

Okomentovat