čtvrtek 12. srpna 2010

První cíl pro tento rok splněn

Včera 11.8. jsem opět vyrazil do moravského krasu, přesněji do Sloupu. Tentokrát se ke mě přidal Radek Kvapil. Opět vstávám něco před 5 hodinou ráno a plný elánu pádím na vlak, kde už čeká Radek. Asi o půl 8 už stojíme pod skalami a rozlézáme se. Já na rozlez lezu UNRU a Radek jí po mě vycvakává. Potom přecházím k hlavnímu cíli dnešního výjezdu, k Sofii 9+. Do cesty si nejdříve nacvakávám espresky a zkouším si skok, ten od minula záhadně zlehknul tak jdu na pokusy. V prvním pokusu se cítím dobře, ani nemám moc nateklé takže plný síly se opřu do skoku a hups, ustřelila mi noha, a již s nepublikovatelnými slovy se poroučím k zemi. Dávám 15 minut rest a jdu na druhý pokus. Vůbec není podobný tomu prvnímu, hledám nohy zasekávám se a když dolezu ke skoku mám už dost nateklé. Naštěstí jsem malinko zklepal a odrážím se. Najednou koukám že držím doskokovou lištu, rychle zvednu nohu a přiskočím druhou lištu, cvakám espresku a začínám zmatkovat. Raději tam asi tak minutu vyklepávám, a potom vyčerpaný dolézám k řetězu. Mám velikou radost, protože na začátku roku jsem si dal tuto cestu jako cíl pro tento rok. Radek zkouší cestu Díky za každé nové ráno 7+, ale nejde mu tam jeden krok. Já jdu vyzkoušet Pohled do budoucna 9-, jenže se tam bojím při odlezu od expresky, takže i když přelezu klíčové místo raději se poslušně vracím k expresce a končím. Jdu raději zkusit Starou plotnu 8/8+. Při OS pokusu mě opět zklamal morál, naštěstí na druhý pokus jsem dost motivovaný krásou cesty a bez větších problénů přelézám. Podle mě je to nejhezčí cesta kterou jsem v krase dosud lezl, dávám pět hvězdiček z pěti a stoprocentně doporučuju. Poté stahuju lano a koukám že jsem zapoměl na expresky. Takže si cestu dávám ještě jednou. Na dolez si jdu ještě dát Díky za každé nové ráno a můžeme jet dom.

Žádné komentáře:

Okomentovat