sobota 4. září 2010

Generálka na MS

Dnes 4.9. se v Jičíně uskutečnil v pořadí již třetí Česká pohár v obtížnosti. Dorazilo celkem 80 závodníků. Z čehoš 7 závodníků závodilo v kategorii chlapci A, kde závodím i já. Cesty stavěl Víťa "lachtan" Lachman a myslím že se s tímto řekl bych těžkým úkolem popral na výbornou. První naše kvalifikačka je poměrně dlouhá a převislá, z čeho se dalo usuzovat že bude dosti natíkavá. A skutečnost nebyla jiná (alespoň pro mně). Asi od druhého presa lezu s natečeným a silovým pojetím si dolézám pro průběžné třetí místo. Nejdále dolezl Roman s Honzou. Další cesta už mi seděla více, byla kratší a spíše kolmá. Nejdále opět dolézá Roman a já tečuju s Honzou předposlední chyt. Po chvíli flákání se a bavení s ostatníma lezcema všichni finalisti odcházíme do izolace. V izolaci nás baví občasný zpěv děvčat a pár dalších věcí. Jako první z naší kategorie jde klimič a po něm jdu já. Cesta se mi zdá lehká, ale trochu natíkavá. Nakonec mé snažení ukončuje bouldrové místo někde ve třičtvrtě cesty. Končí tam i Honza a Roman, ale chyt alespoň chvíli podrželi takže o mínusko jsou předemnou. Díky lepšímu výsledku v kvalifikaci tedy vyhrává Roman, druhý je Honza a já jako už tradičně tento rok třetí. Toto těžké místo se jako jediné podařilo přelézt Ivě Vejmolové která si tak dolezla pro vítězství. Samotný závod sice kladně hodnotit nemohu, ale co se týče té lezecké komunity okolo tak to s přehledem převálcuje jakékoliv zklamání z předvedeného výkonu. Takže mrdat mrkví mrtví krtky (pro nezasvěcené to je neoficiální heslo české reprezentace)a nashle v Edinburghu!

Žádné komentáře:

Okomentovat