pondělí 26. dubna 2010

Petrohrádské PADání 2010

Letos se uskutečnil již osmý ročník tohoto boulderingového setkání. Nechci to nazývat závody jelikož to tak opravdu nikdo nebere. Společné s Honzou Chválou, Petrem Klímou, Radkem Kvapilem a Hančou Štorkánovou (která se přidala v Hradci) vyjííždíme v sobotu z Poličky v 5 hodin ráno. Něco před devátou jsme přijely na místo určení a jdeme se zaprezentovat. Potom už společně jdeme do bouldrového raje jménem Mlýnský vrch. Zastavujeme se u sektoru Píchavky, tam Honza zbombí jeho první 8A. My ostatní si velezem na rozlez nějaké 5B. Já jdu potom zkusit Projekt X 7A, dávám to na flash, ale nevím jestli jsem to nějak "neojebal" přišlo mi to totiž o dost lehčí. Potom jdeme na Velrybu, kde flešuji Pěnu 7A, spíše tak 6C+ maximálně. Klimič s Hartmikem se asi trochu obávají morálového výlezu, takže po chvilce přecházíme do centrálního sektoru. Honza mezitím přelézá Hip Hop, a nevim co všechno, prostě forma jako blázen. Já dávám asi na čtvrtý pokus skok Pumpovali dvě panenky 6C. Potom přelézám taky nějak na čtvrtý pokus boulder Zob Zob 7B, je tam ale omezení, kterého nikdo nedbal. Docela nelogicky se nesměl blok skály pod převisem. S ní je to pěkný boulder tak za 7A. Klimič s Hartmikem to také zkoušejí. Já odcházím na nějaké 7A které dávám kvůli mé blbosti na 2 pokus. Radek to taky zkouší, ale nesedí mu první krok. Potom zahlédnu pěkný oblinový boulder podle průvodce 7A, dávám jej na flash, ale řek bych tak 6B+. Po chvíli restování nacházím zajímavé 7B jménem Dikobraz, přelézám jej na třetí pokus, takže spíš lehčí. Prsty už toho pro dnešek moc nevydrží tak se vracíme zpátky, u Píchavek na nás čeká Honza s Klimičem. Večer probíhá tombola o pěkné ceny. Následovala neřízený zábava, které jsem se ale nezůčastnil jelikož mně přemohl spánek.
V neděli jsme už v 8 pod kameny. K mému překvapení flešuju boulder Kleště, podle průvodce 7A+. Klimičovi s Radkem nesedí ty příliš malé nohy na začatku tak to po chvíli nechají. Jdem zkusit travert Hipodrom 7B, ale ten přelézá jenom Honza. Přesunujem se na Velrybu, kde Hanča přelézá na pohodu 5C a 5Béčkovou spáru s kterou jsem měl co dělat. Potom míříme přímo za traverzem Bandasky v pozoru 7A+. Koukám na chalana zo Slovenska, který padá v posledním kroku. Jdu to zkusit a se zbytečnými obavami z posledního kroku přelézám na flash, určitě to bude lehčí, řek bych tak 6C+, ale možná mi to sedlo. Radkovi k přelezu chybí opravdu jenom kousíček, klimič po pár pokusech taky dává. Potom se plácám v pár 7B-čkách, ale kůže i síla už chybí. Tak to všichni balíme a jdeme se podívat na vyhlášení. V mladších dětech vyhrál Kuba Kohout se 35 body, ve starších dětech (kde jsem "závodil" i já) vyhrála němka Ronsa Kelner (637 bodů), za kterou jsem zaostal o 37 bodů a tím jsem se zařadil na druhé místo, v mužích jsme se nedočkali žádného překvapení a vyhrál Adam Ondra s 11200 body, což je nový rekord PADání. Je nám strašný vedro a bouldrovat už by se nedalo, tak berem matice a frčíme domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat