neděle 4. dubna 2010

Víkend v lezeckém lihu

V sobotu jsem měl jet na trénink do Svitav, ale když jsem se ráno probudil a viděl to počasí hned bylo jasno, jede se do Krasu. Za lehkého větru a svítícího sluníčka přicházím pod Masiv hradu v Rudicích, ale když vidím kolik tam je lidí raději volím ústup a s taťkou jedem na Holštejn. Ten nevypadá moc suše, ale ve Vaňousech se lízt dalo. Rozlezl jsem se nějakým traverzováním a šel jsem se podívat do Epity, bohužel sebou nemám bouldermatku a první borhák je dost vysoko, takže bohužel zvítězil můj slabý morál nad lezeckým výkonem. Rozhodl jsem se že si spíš zvolím něco lehčího, tak jsem šel zkusit moment. Při nástupu nic moc oklouzané chyty pak už nepřemýšlím a lezu a lezu a najednou jsem k mému překvapení u řetězu. Asu jedna z lezitelnějších osmiček v Krase. Akorát ještě byla sranda že jsem si na cestu vzal pouze třicítku lano a ono bylo kupodivu krátký. Nakonec jsem to vyřešil a bez úhony mě taťka spustil na zem. Když ta osmička šla celkem lehce, zkusím Sloní sloup 9. Je to absolutně atipická cesta, oproti minulému roku jsem v ní dost pokročil, ale na vylezení to ještě nebylo. V neděli mám jet s Honzou a klimičem na Ostaš, tak bylíme a jedem se ještě podívat na Bohuňovskě bouldry. Je tam jeden menší převis s asi pěti bouldry, z nichž jeden má být za 7A. Po příchodu pod boulder tam nevidím nic těžkého a ouhle, ono tam ani nic těžkého nebylo. Dávám to na OS a řekl bych že to bude spíš lehčí 6C+, ale za to moc pěkné, mít to o dva metry víc byl by to jasný kandidát na TdTB. Vylezu si tam ještě zbytek boulderů, všechno na OS a jede se domů.

V neděli jak už bylo řečeno vyrážíme s Honzou Chválou a Petrem Klímou na Ostaš, měl se přidat ještě Petr Hartmann, ale tomu se nechtělo. Vyjeli jsme už o půl 7 ráno, aby jsme zastihli to správné tření. Po příjezdu vidíme že tu asi nebudem sami, pár nadšenců už na parkovišti svačí a za chvíli jdou na věc. My se rozlézáme na Bazénu v nějakých šestkách, potom si jdeme zkusil Levej 7A Honza dává z první my s Klimičem se v tom docela trápíme po asi 4 pokusech to balím a jdu se podívat po něčem jinym. Asi za deset minut se vrátím plný motivace a boulder ve velmi silovém pojetí přelézám, Klimič to nechá chvíli odpočnout. Jdeme na Mordor kde je v celku pěkné 7B Honza jak už je jeho zvykem využívá délky a dává to na první. Já to po chvíli vzdávám. Já s Klimičem si jdem dát nějaký traverz za 6B+ oba ihned dáváme a přichází další člen, teda spíš členka Hanka Šrorkánová Potom jdeme na malý střecháč a tam dávám svůj první pro mě velmi hodnotný výstup dne, King off jazz 7B+ o to větší radost jsem měl že jsem to dal na první pokus, minulý výjezdy jsem v tom byl docela marnej. Honza dává vedlejší boulder za 7C. Já si ještě vylezu vedlejší 6B na flash, teda dost těžké na 6B a za ten morál bych se tomu nebál dát víc. Všichni čtyři přecházíme na Velkej střecháč, kde si Honza dá nějaký dva traverzy (samozřejmě jak jinak než na pvní pokus oba dva). Já s klimčem jdem hledat nějaké hezké bouldery, po asi 10 minutách jsme našli nádherný 7áčko, já jsem ho už lezl minulej rok, ale nemohl jsem udržet vrata. Tentokrát jsem to zkusil pojmout trochu víc technicky a dal jsem to na první. Klimičovi v bouldru ustřelila noha a odřel si bradu, tak toho radši nechal a šli jsme hledat dál. Našli jsme nějakou hranu v průvodci psanou za 7B, vylízám ji na první pokus a řek bych že to bude spíš tak 6C víc ani ránu. Nic víc už nehledáme, teď jsem měl jasnej cíl. Jdeme na Vesmír, kde na mě čeká rozlezené 7B+ , po příchodu se namotivovávám a za chvíli stojím na vrcholu, mám obrovskou radost. Vracíme se k Bazénu na boulder Levej 7A klimič má jasnej program tak je to už jenom otázka času, ale prozatím boulder odolal. Já jsem si mezitím dal traverz za 6C na první pokus. Jdeme ještě k jednomu kamenu kde Klimič přelezl nějaké 6A, Honza 6A+ a já 6B, Hanka bohužel u bouldru co lezla měla mokrej první chyt, ale nebýt toho tak by ho každopádně vylezla. Končíme síla už chybý a chuť do jakéhokoliv namáhavého pohybu taky, takže jdeme k autu. Celej den nás opět bavil Klimič jeho zábavnejma řečma, a i proto všichni odjíždíme s doubrou náladou. Rozloučíme se s Hankou a jedem.

Hanka v 6B, klimič okukuje :)


Hanka před klíčovím krokem


Honza v 7C


Honza


Promiňte že se tak blbě tvářim, ale je to 7C...


Já v 7B+


Klimič drtí 7A


Klimič v silovém zvedu

Žádné komentáře:

Okomentovat