sobota 17. dubna 2010

Pátek - Oldřiš, sobota - Kras

V pátek po příjezdu ze školy je po dlouhé době pěkné počasí tak jedu potrápit Oldřiš. Vydal jsem se rovnou ke kameni Jeskyně kde vede jedno silově vytrvalostní 7B. Tam se ke mně přidal Radek Kvapil, který mně ďál chytače a fotografa. Je celkem teplo a to oblinovému boulderu jako je tento příliš nesvědčí, takže v prvním pokusu padám asi v třetím kroku. Trošičku poladim program a jdu na druhej pokus, který se ukáže jako přelezový. Potom chvilku lítám po okolí a obhlížím jeden nový ještě neočištěný projekt, ten je ale bohužel mokrý. Tak se přesunuju pod Bumbrlika, kde na mne čeká druhé 7B Ufonátor. Je to kratší boulder za celkem malé a bolavé lišty. V prvním pokusu se docela bojím, jelikož není zrovna ideální dopad, tak si jdu dát vedlejší skokové 6C, které dávam na první pokus. Celkem mně to překvapilo, protože ještě před týden jsem v tom byl dost marnej. Zopakovávám si to na video a plný motivace se vracím k Ufonátorovi a kupodivu také dávam. Ještě jdu zkusit kousek opodál Hranu mezi nebem a zemí 7A, už asi rok jsem se ji pokoušel zdolat, ale až do teď odolávala, asi na pátý pokus dne boulder přelézám, a to i díky Radkovi který mně našel dobrou patu. No můžu to zhodnotit jako velmi zdařilí výjezd, akorát teď už v Oldřiši nemám co lézt. :(


V sobotu vyjíždíme společně s Honzou, klimičem a Radkem do Krasu. Jako první zastávku volíme Holštejn, Vaňousovi díry. Mám tam rozlezeneou jedná devítku Sloní pilíř. Takže jsem se doní po rozlezu ihned namontoval, docela rychle se mi cestu podařilo zkrokovat. Tak odpočinu a jdu do pokusu, zachvíli už jsem v téměř no-handu za těžkým místem a obávaný dolez už nepouštím a mám svoje první 7c. Honza mezitim zkrokoval Umělou ženu Barbaru, kterou taky před našimi zraky následně celkem suše vyelzl. Klimič zkoušel nějaký traverz za 7A, ale nepustilo ho to. Radek lezl Moment 8, jenže mu nějak nesedl začátek, takže taky nic. Už tam nemáme co lézt, tak jedem do Rudic, kde je strašně narváno a snad jediná volná cesta je Knoflíková 9 tak se do ní pouštím. Po chvíli jsem ji zkrokoval, jenže v ostrém pokusu jsem 3krát spadl za nejtěžším místem v madle. Padne pár nepublikovatelných slov a jedem na Bohuňov. Tam se nachází jeden pěkný boulder za 6C+. Já už jej mám od minulého týdne vylezlý, ale kluci to ještě nelezli. Honza to v pohodě dává aji bez kůže z první. Klimič s Radkem bohužel nedali první a zároveň asi nejtežší krok. Nikam dál už jsme nepokračovali a s dobrou náladou jedem dom.


Knoflíková 9


Video a zbytek fotek přidam časem.

Žádné komentáře:

Okomentovat