sobota 10. dubna 2010

Počasí má smůlu

Ať se snaží, jak se snaží, mně počasí neporazí. S tímto mottem jsem dnes ráno vyrazil bouldrovat do Oldřiše. Nikomu jnýmu se nechťelo tak jsem vzal kolo a jel jsem. Cestou trochu poprchalo, což bylo docela znepokojující. Po příjezdu do Oldřiše se pořádně rozpršelo, naštěstí po asi pěti minutách déšť ustal a zase jenom mrholilo. Jako první zastávku jsem zvolil Bumbrlika, kde je jedno lištovací 7B, ale bez chytače a bouldermatky ani ránu. Tak jdu dál omrknout místní "hajgból" ten je vcelku suchý, tak tam přelézám jeden lehčí směr za 6A, pak jdu zkusit už težší věc vedle. Dolézám do převisu a při pohledu na zem, kde se tyčí dva nepěkné kameny slézám, ještě to párkrát zopakuju a přesunuju se k boulderu Kolibřík 5C, ten už mám přelezený, ale přidávám k němu SD a vzniká 6A, spíš to bylo jen tak z nudy. Teď mě čeká hlavní cíl výjezdu přelézt projekt na Štěpovim kamenu, jedná se o strašně bolavé micro lišty. Kupodivu dávám z první a vzniká boulder Bolest je jen iluze 6C+. Potom se rozmýšlím kam dál a v tom slyším jak někdo nebo něco utíká, za chvíli se za kamenem vynoří vyplašená srnka, která když mě vidí tak naštěstí hází zpátečku, no nevim kdo z nás dvou měl větší strach. Procházím se jen tak lesem a zahlídl jsem jeden pěknej kamen tak jsem ho očistil a mam zase důvod se sem vrátit. Cestou zpátky se ještě zastavuju na boulderu Hrana mezi nebem a zemí 7A, je to trochu mokré, ale to překousnu. Jentak si zkouším klíčový krok, který hned dávám, bohužel když to chci spojit netrefím ideálně lištu a na zádech cítím dva ostré kameny, AU!! z ruky mi teče krev, naštěstí to neni až tak vážný, tak to ještě dvakrát zkusim, ale lišta už je dost mokrá a padat už se mi nechce tak to balím a za doprovodu deště jedu dom.

1 komentář:

  1. :D:D:D dobře ty ;-)) seš řízek :D:D bych si nedával sám bez matice :-)) (klimič) :-P

    OdpovědětVymazat