neděle 1. června 2014

Tisá skála + Mlynářská stěna

Ráno se probouzím unavený s bolestí hlavy a špatnou náladou. Vzhledem k tomu, jak dlouho jsem nebyl na skálách je diagnóza jasná - absťák! Obratem píši Vláďovi, zda dnes něco neplánuje. Nakonec se domlouváme na Tisé skále u Čáslavy a nedaleko vzdálené Mlynářské stěně.
První zastávkou je Tisá skála. Zde už mám (co bylo v mých silách) mimo jeden boulder vše přelezené, a tak nechávám prostor Vláďovi. Prvně přelézá Sunshine 7A a poté po chvíli Švajc 2, kde vymyslíme dost schůdný program. Já beru lezečky a jdu na můj rest, Švajc 1 7B (7A+). Hned prvním pokusem se mi daří přelez. Chvíli ještě každý něco pozkoušíme a zahajujeme přesun pod Mlynářskou stěnu. 
Sem se chci už delší dobu podívat a konečně se mi naskytla možnost. V průvodci je napsáno "sejít k řece a tam přes spadlý strom na druhou stranu řeky". Spadlý strom se ale od té doby transformoval na rozřezaný a musíme tak hledat jinou cestu. Postavíme si menší hráz z kamenu a z těch skáčeme na druhou stranu. Naštěstí se nám daří dostat přes řeku suchou nohou, a tak můžeme pokračovat pod skálu. Tam zjišťujeme, že je poměrně zateklá, ale klíčové chyty jsou naštěstí jakž takž suché. Vláďa rychle přelézá Doudy dou 6C+ a já se zaměřuji na Patent 7B/B+. Flashový pokus je téměř přelezový, padám až v posledním kroku, kde zbytečně zazmatkuju. Následují další dva nebo tři nepovedené pokusy a ten další je již přelezový. 


Zajímavý průběh zakončený obrovskou satisfakcí. Vláďa mezitím nalézá do Vynálezu 7A, který asi na 6 pokus udolá. 

Vláďa ve Vynálezu 7A

Já v prvním pokusu vyvedu na nástupu bůhvíco a padám v prvním kroku. Na druhý pokus dávám. To mě docela překvapilo, protože je to boulder spíš pro dlouhé. Ještě dám dva náznaky pokusu na Muttertagu 7C+ (podle mě by na 8A nikdo nic nenamítal), ale absolutní nula, tak to balíme a jedeme domů. 

Žádné komentáře:

Okomentovat