sobota 7. června 2014

Panský les

V pátek dopoledne přemýšlím, kam v sobotu nebo v neděli vyrazím na skály. V tom mi zvoní telefon, volá mi Šárinka, která je v Jihlavě a čeká na autobus domů. Jen tak ze srandy plácnu, že by mohla jet do Humpolce, kde jí vyzvednu a pojedeme bouldrovat na Panskej les. Tak jsme také učinili.
Kolem druhé už rozhazujeme bouldermatku a obouváme lezečky. Šárinka dá na rozlez dva lehčí bouldry a jde pozkoušet svůj už dlouhodobý projekt, bohužel ve výlezu docházejí síly.

rozlez

 Já okukuji Anfang einer Legende 8A, ale první krok je strašně dlouhej. Nalezu do vedlejšího Big hat 7B+, ale pohořím úplně stejně.
Přecházím na dva nové bouldry od Honzy Nováka (Magnuse). Prvním z nich je Ikarus SD 7A. Ve flashovém pokusu podcením dolez, v druhém zmatkuji a třetím přelézám. Moc pěkný a na tuto oblast neobvyklí boulder.


Druhým z bouldrů je Kerberos 7B. Na pohled boulder nevypadá nijak těžce, tak pokouším flash. Nula, hned první krok mě zastavuje. Vymyslím lepší program a třetím přelézám. Možná jen poctivé 7A+?

Kerberos 7B (7A+)

Je hrozný vedro, tak chvíli jen tak sedíme na matici, jíme, pijeme, povídáme a pomalu přecházíme k mému dnešnímu cíli, Díra direct 7C. V prvním pokusu padám dva kroky před koncem, což mě pěkně namotivuje a dnešním druhým pokusem přelézám. Mám radost, protože v bouldru je dlouhá rozpažka, kterou nedošáhnu, a tak boulder musím lézt přes dvě špatné přídrže a dělám o dva (pro mě nejtěžší) kroky navíc. 

Díra direct 7C

Přecházíme zpět na Šárčin projekt, ale už prý není síla dneska. 
Jdeme tedy k poslední zastávce, Opičárna 7B+. Vymýšlím nový program pro malé a po asi 20 minutách přelézám. 


Žádné komentáře:

Okomentovat