pondělí 23. června 2014

Skalpel Direct + Holštejn

Dnes v 5 hodin ráno razím směr Blansko. Podmínka zatím vypadá dobře, ale rychle se otepluje. Natěšeně utíkám ke kamenu Sál. Zde jsou tři těžké bouldry, které hodlám pokoušet. Jako první jdu Skalpel direct 7B+ (7B/B+?). S velkým přemáháním bolesti, kterou mi působí ostrá lišta se mi daří flash. Zbylé dva bouldry jsou nad můj rámec snesitelné bolesti, tak přejíždím na Holštejn.
Tady běžím k bouldrům ještě natěšeněji. Jsou tu dva nové a moc pěkně vypadající bouldry od Štěpy. Okamžitě se pouštím do pokusu v Restartu 7C. První dva klíčové kroky k mému překvapení zvládám, ale potom mi v posledním kroku ustřeluje noha. Trošku to zamrzí, ale mám radost, že se v tom hýbu. V druhém pokusu to samé a třetím přelézám. Nejtěžší je asi nedotknout se kamenu, který tam dost zavazí, jinak mě to ani tak těžké nepřišlo...lehké 7B+? Ale těžko říct, rozhodně mi to dost sedlo a je to super silovka.

(Kousek odtud opravují most, tak proto ten kravál ;)

Hned jdu na druhý lehčí boulder Street art 7B, ten dávám z první. Taky moc hezký boulder, ale taky zavazí kámen.


Velký díky Štěpovi za tyhle parádní bouldry.
Přesunuji se na Lidomornu, kde mám v plánu pozkoušet Otesánka 7B+. Bomba silovka ve stropě. Zkouším si kroky a následně prvním pokusem přelézám. Opět nechápu a mám velkou radost.


Říkám si, že když to tam dneska tolik padá, že bych mohl zaskočit ještě na Dívčí Válku 7C. Tam však zjišťuji, že Otesánek spapal veškerou moji sílu, a tak se odebírám k autu.
Restart mi přišel stejně těžkej jako Otesánek, Skalpel direct lehčí než Otesánek a Restart, ale těžší než Street art. Takže asi tak ke klase. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat