středa 23. dubna 2014

Bor!

Minulou neděli jsme v klasickém složení já, Šárouš a Sendy vyrazili do (alespoň podle mě) nejlepší české bouldrové oblasti - Bor.
Výjezd to byl dost improvizovaný, jelikož jsme spali u Šárouše, kde nemám bouldermatku a pár dalších věci. Naštěstí lezečky a mágo jsme oba měli, a tak bereme větší batoh, plníme ho peřinou a vyrážíme.
Po příjezdu si vyslechnu pár nelibých slov od své drahé polovičky, do jakého kopce ji tahám a jde se. Je dost velké teplo a dost kamenů je ještě vlhkých, ale naštěstí je už z čeho vybírat.
První zastávkou je Titanic, kde již od své první návštěvy na Boru (asi před 5-ti lety?) pokouším Fintovou hranu 7A+. Vždycky jsem končil s tím, že jsem na boulder moc krátkej. Dneska zjišťuji, že to byly jenom výmluvy a druhým pokusem přelézám.

Fintová hrana 7A+

Šárouš dostává chuť na Ďábelskou topinku 3, které nedává šanci a flashuje ji. 

Ďábelská topinka 3

Pokračujeme na Pomemex, kde na boulderu Climax 7A i přes vlhké chyty kopíruji scénář z Fintové hrany.

Climax 7A

Šárouš jde na vedlejší boulder 60 sekund 4. Na třetí pokus přelézá a nastává černá hodinka. 
Nejdříve Šáry padá z výlezu Toy Story 4, následně se mi nedaří Se stromem v prdeli 7B+, kde bez bouldermatky dávám názvu za pravdu. Poté přecházíme na Shortcat 7B+. Tam ale úplně ztroskotám. 
V průběhu krokování tohoto bouldru mě Šárka vyrušuje a s vykulenýma očima mě volá ať se jdu podívat. Asi padesát metrů od nás si to vykračuje obrovskej jelen, ze kterého šel pořádný respekt. Než stihnu nažhavit foťák, tak bohužel utíká a mi si zároveň tak trochu oddechneme. 
Přecházíme k Doktoru Housovi 7B, což je parádní silovka po oblinách. V první pokusu se trochu bojím bez matice, ale v druhém nedávám strachu prostor a přelézám. 


Poslední zastávkou je Saula 7C. Už není moc kůže, ale i tak se mi daří boulder zkrokovat a dát dva dobré pokusy. Boulder nechávám uležet do příště a razíme domů. 

Saula 7C

Žádné komentáře:

Okomentovat