středa 20. listopadu 2013

Sněžník

Už delší dobu se společně s Šárinkou a Sendy chystáme vyrazit na Sněžník. Teď tomu byly hvězdy konečně nakloněny, a tak v pátek odpoledne vyrážíme.
Z pátku na sobotu přespíme v Děčíně a ráno přejíždíme na Sněžník. Už od Děčína mě tíží hustá mlha, která s přibývající výškou ještě houstne. Naštěstí bouldry jsou poměrně suché.
Moc se nevyznám v průvodci, takže to zakempíme u kamenu, který znám z ňákého videa a vede tam mimo jiné The best of direct 7A a Hra na hranu 7A. Mezitím mi volá Tom Skála, který má každou chvílí dorazit společně s jeho bráchou Lukášem a Dominikem, že za námi dojdou.

Hra na hranu 7A

Hned jak přijdou tak dávám na flash oba výše jmenované bouldry a přesunujem se na Bueno, kde vede Vstupenka do metra 7C/C+. Boulder je ale poměrně mokrý, takže po pár pokusech se přesunujeme k Tělocvičně. Tam se mi daří na druhý pokus Hermelín 7A a jdeme dál.
Teď je konečně na řadě Šárinka, která už je od rána řekněme poměrně "namotivovaná". Všechno posílá nekompromisně prvním a já jdu na Respekt. Jsem přesvědčenej, že to půjde na flash, ale to jsem se dost mýlil. Volím špatný program a než boulder přelezu (změním program), tak tam nasázím asi 10 pokusů. Už se začíná stmívat, takže to pro dnešek balíme.

Respekt 7A 

Sendy vyhlíží suchý bouldry

západ slunce :)

Počasí v neděli by těžko mohlo být lepší, a tak nálada a motivace ihned po probuzení rychle stoupá. Nejdříve se zastavujeme na lehčím kamenu, kde si dáme společně s Šárinkou dva bouldry na rozlez a já jdu na Vstupenku 7C/C+.

perfektní nedělní počasí

rozlez

Dneska je boulder pěkně suchý a hned první pokus je přelezový. Ohledně obtížnosti si nejsem moc jistý, klidně bych tomu dal B+, ale nejspíš mi to sedlo.

Vstupenka do metra 7C

Další na řadě je Cuky 7B,  dávám na flash a opět si myslím, že obtížnost je trošku nadhodnocená.


Tomovi se konečně daří přelézt Metro 8A, ještě jednou gratulace.
Srdce z kamene 7C je další zastávka. Bohužel chyty jsou trošku vlhký a já slabý, takže jde na řadu Šárinka, která na třetí pokus posílá Black 5.

Šárinka na vrcholu Blacka

Jdeme zpátky za klukama, kteří míří na Lego 7B+. Všechny postupně zastavuje první krok, a tak se mi do bouldru moc nechce. Je to ale nádhernej převislej kýl, kde je zapotřebí hodně síly, takže mi to nakonec nedá a do bouldru nastupuji. První krok udělám, ale ihned mi zmrzaj prsty a vůbec necítím co držím. Naštěstí tření bylo tak perfektní, že i tak vše udržím a boulder s velkou radostí flashuji.

Lego 7B+

Šárinka pokouší záludné 6A, ale přelez se nedaří.
Já jdu na dlouhý boulder California 7B+. Opět se k mému údivu daří flash. Maximálně 7B.
Šárinka jde na boulder Teď už čistá 5. Poté co přijde na správný program a chytne oblinu nehtama, tak boulder druhým pokusem radostně přelézá.
Únava stále nepřichází, a tak jdu na Klenot 7A. Další flash a především krásný boulder.


Už se začíná stmívat, ale ještě se rozhoduji zajít na Memphisto 7C. Dám dva nadějné pokusy, ale kůže i sila už vystavují stopku, takže pro dnešek konec.
V pondělí máme rest. Celej den hustá mlha a chvílema mrholení.
V úterý není počasí o nic lepší a to se nám dost vymstí.

Sněžník ukrytý v mlze

Cestou nahoru se nám na chvíli ztratí Sendynka v mlze, a když se vrátí, tak zjišťujeme, že má pořádně rozřízlou nohu. Okamžitě jí berem do náruče a jdeme sehnat někoho, kdo nás odveze do Děčína k veterinářovi, protože autobus jede až za 6 hodin. Nikdo se bohužel nenašel, a tak musíme taxíkem. Za necelý pětikilo nás vyhodí u veterinářky, která i přesto že jí ordinační doba začíná až za dvě hodiny nás přijímá. Asi za tři hodiny se Sendynka probouzí z narkózy a paní doktorka se nabídne, že nás zaveze až do hotelu, za což jsme jí moc vděční a odměníme jí alespoň bonboniérou.

Sendynka po operaci

Ve středu odjíždíme domů/do školy s myšlenkou na brzký návrat.
Velký díky patří klukům z Ústí za obrovskou motivaci a super hlášky a především ještě jednou paní veterinářce.

Žádné komentáře:

Okomentovat