středa 6. listopadu 2013

ČP mládeže a juniorů v rychlosti, Bystřice nad Pernštejnem + mokrý Pernštejn

Dnes jsem se zúčastnil ČP mládeže a juniorů v rychlosti v Bystřici nad Pernštejnem. Bohužel jsem tak z mé kategorie učinil jako jediný a tudíž zde nebylo vítězů ani poražených (nebo bylo poraženého vítěze či vítězně poraženého?).
Každopádně to na co se od rána těším má teprve přijít. Chvíli před vyhlášením přijíždí Matěj a domlouváme se, že vyrazíme na Pernštejn. Venku je mlha a drobně mrholí, ale to nás neodrazuje. Po příjezdu zjišťujeme, že jediná alespoň částečně suchá cesta je Dlouhý čtení 9. V on-sightu zjišťuji, že cesta až tak suchá není a padám kolem třetí presky. Cestu si s těží dolezu a jde na řadu Matěj. Stejně jako já párkrát sedí, ale ani zateklý výlez jej nepřemáhá. Poté jdu na ostrej pokus. Hned u druhého mi smekne na mokrém stupu noha, tak stahuji lano a jdu znovu. Dolézám až za poslední expresku, ale po cestě jsem uďál tolik chyb, že s totálními bandaskami za doprovodu ne příliš vlídných slov padám.
Na další pokus už nejsou nervy, takže to balíme. Každopádně až bude podmínka, tak se sem vrátím.


Žádné komentáře:

Okomentovat