středa 1. srpna 2012

Tisá skála u Čáslavy

Dnes jsem ne až tak plánovaně zavítal na Tisou skálu poblíž Čáslavy. Asi uprostřed cesty jsem zjistil, že jsem si doma nechal průvodce a neznám přesně cestu. Napadlo mě, že zavolám někomu, kdo už tam byl aby mi popsal, jak se tam dostanu....jenže to bych si nemohl nechat doma i mobil! Aby toho nebylo málo, tak cestou potkám ještě dvě objížďky.
No asi po třech hodinách jízdy a hledání se dostávám na místo. Obhlížím bouldery, pátrám v paměti jak že ty bouldery asi vedou. Něco málo si vzpomenu a po chvíli přelézám Viamalu 7A+. Poté docela dlouho krokuji a vymýšlím Švajc 2 7B+ a následně 6 pokusem boulder přelezu. Ještě vyběhnu Sunshine 7A a bohužel odjíždím domů, protože jsem sice měl v plánu zajet na Mlynářskou skálu kousek opodál, ale už opravdu nemám náladu strávit další dvě hodiny hledáním.
Jinak na Tisé skále jsou pěkné silové bouldery po velkých chytech v převise, takže silákům rozhodně doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat