pondělí 13. srpna 2012

A znovu Malínská a znovu projekt

Včera jsme s Peťou Hartmannem zavítali na Malínskou skálu, kde mám rozlezený dost těžký projekt. Podmínka celkem panuje, a tak se hned dávám do pokusování. Peťa málem flashuje variantu projektu za 7A+, ale pak už to jde hůř a hůř, tak snad příště. Mě pořád chybí asi 2 cm k tomu abych staticky dosáhl do lišty, kde už je prakticky vyhráno. Po asi hodině a půl co zkouším tento krok jednotlivě se rozhodnu dát poslední pokus a boulder nastoupím od začátku. Najednou cítím sílu a když sahám na lištu asi se toho sám trochu leknu a padám. Zkusím tedy ten krok ještě jednou samotný a opět mi ustřelí lišta. No síla na tenhle krok dneska už není, a tak přecházíme na Hadí stisk 7C. Hartmik ještě cestou suše pošle Zaber sráči 7B. Já cítím v bouldru veliké zlepšení a hned první pokus je dost nadějný. Nakonec se mi boulder téměř podaří přelézt, ale kvůli hlouposti spadnu z dolezových madel. Mám strašně natečeno a už se začíná pomalu stmívat, tak to balíme.
Hartmik všechno dokumentoval na kameru, takže se možná časem můžete těšit na pěkné videjko.




Žádné komentáře:

Okomentovat