čtvrtek 9. srpna 2012

Malínská skála, Pivovar

Překližka mě už opět tak trochu unavovala, a tak jsem se vydal načerpat nějakou energii do skal. Vstávám už před pátou, abych stihl nějaký tření. Ráno mě je v tričku a kraťasech teda pěkná kosa, ale jen co vyšlápnu kopec na Malinskou skálu, tak vyjde sluníčko a jsem zahřátej na tu správnou provozní teplotu. Po výšlapu sleduju nádherné panorama a pozoruji, jak se celé Milovy koupou v mlze. Jsem úplně fascinovanej tou nádhernou inverzí, která vypadá spíše jako rozlehlý rybník a všechno fotím, jenom lituju, že nemám pořádnej foťák.
Hned jak navleču lezečky namontoji se do nejtěžšího bouldru tady - Hadí stisk 7C. Bohužel se mi nedaří udělat jeden krok, a když ho udělám, tak pro změnu neudělám ten další. Vylezu si tedy alespoň na první pokus vedlejší 7A+ (spíš jen 7A) a jdu na boulder Zaber sráči 7B, kde chvíli řeším klíčové místo přes backhand a spoďáček. Když ani jedna z fint nezafunguje, rozhodnu se podle osvědčeného přísloví "když to nejde silou, tak to půjde větší silou", pořádně zafixuju backhand, naberu spoďáček a pálím to přímo do madla, které už nepustím, následuje jenom lehký výlez a je to tam. Pokračuji k pěkné mírně převislé desce, kde čeká jedno 7A+. Boulder na flash prakticky velezu, ale jsem už dost vysoko a mimo bouldermatku, navíc následuje skok do hrany, která absolutně nevím jak bere, takže si raději odskočím. V dalším pokuse to zopakuji a pro tentokrát raději pud sebezáchovy uposlechnu a boulder nechám na jindy, až bude víc matic a chytačů. Ještě mě zaujme odbočka z bouldru doleva. Po asi půl hodině to celé zkrokuji, ale spojit to už nedokážu. Každopádně nádhernej projekt na který určitě ještě zavítám.
Další zastávkou je Pivovar. Moc se mi líbí Odšťavňovač 7A, který se mi daří na flash a Tonouchova prasečina 7A+, kterou dávám na pátý pokus. Přesunuji se k strůpku, kde čeká Plzeň 7B a Kozel 7A, oba exuji (čti flashuji) a tradá domů.




Žádné komentáře:

Okomentovat