pondělí 9. dubna 2012

Stručný report z uplynulých 4 závodů

Poslední dobou jsem dost zaneprázdněn a svými výsledky i částečně demotivován, a tak článek z posledních uplynulých závodů píši až teď.
17.3. se konal první letošní ČP dospělých v boulderingu. Bylo to ve Slaném a mimo jiné se jej zúčastnil i nejlepší český lezec Adam Ondra. Ten potvrdil svoji převahu a suveréně zvítězil. Jediný kdo mu dokázal alespoň trochu sekundovat byl Martin Stráník, který skončil na druhém místě. Parádní návrat předvedl i Štěpa, kterej po dlouhém zranění zabojoval a obsadil třetí místo. Můj cíl bylo finále. Bohužel jsem neměl moc den, sílu a výšku, takže se postup nekonal. Bylo to nějaké 17. místo s čímž jsem rozhodně spokojenej bejt nemohl.

Hned týden na to se v Olomouci uskutečnil druhý závod ČP dospělých v boulderingu. Závod se konal na dosti malé stěne se značně omezenou kapacitou pro diváky a vlastně i závodníky, kterých dorazilo pomálu. Závod díky lepší kvalifikaci vyhrál Ondra Nevělik před Martinem Stráníkm a třetí byl Štěpán. Já se oproti minulému týdnu cítím mnohem lépe a z 9. místa postupuji do finále. Ve finále zbytečně zmatkuju a pozici z kvalifikace jen potvrdím.
 
finále boulder č. 1

 Následující týden se konal ČP dospělých v lezení na obtížnost v Lomnici nad Popelkou. Byl to teprve můj první závod v obtížnosti s dospělými a aji to tak vypadalo. Ikdyž se mi daří potlačit nervozitu, tak laktát si říct nedal. Za cíl jsem si opět dal finále, které bylo pro 12 nejlepších z kvalifikace. Ani z jednou odlezených kvalifikačních cest nejsem spokojený, a když hledím do výsledkové listiny z kvalifikace, tak se moje nespokojenost ještě znásobí, jsem totiž prvním nepostupujícím. Závod vyhrál Kuba Hlaváček před Peťou Čermákem a Michalem Rožkem. Jako spestření se mezi kvalifikacemi a finále lezlo 6 předpřipravených bouldrů, což mi přišlo jako pro ty co nepostoupili celkem zajímé spestření.

 boulder č. 3




Z Lomnice mířím s Marií rovnou do Prahy, kde mě v neděli čeká nomináční závod v lezení na rychlost na standartní cestě a závod ČP. Pro dnešek jsem bez konkurence a tudíž se asi automaticky nominuji. V závodě ČP dospělých se sešli jen zvučná "rychlolezecká" jména a já. Rychlost lezu pouze na závodech, a tak nic neočekávám. Nakonec jsem celkem překvapenej, když o pouhou vteřinu prohraji souboj o třetí místo. Vítězem se stal Honza Kříž, ktery se stal po dlouhé době přemožitelem našeho asi nejúspěšnějšího rychlolezce Libora Hrozy.

Žádné komentáře:

Okomentovat