neděle 15. dubna 2012

ČP Zlín, Škrovád, Kochánovice

V sobotu jsem se zúčastnil závodu Českého poháru ve Zlíně. Závody se konaly na jedné z nejlepších stěn v ČR a stavěčem cest byly Kala a Kikina. V chlapech se nás sešlo 18.
První kvalifikačka je prý kolem obtížnosti 8+. S absolutním vypětím všech sil se mi daří topnout. Druhá byla asi za 8+/9-. Sám tomu nevěřím, ale i druhou cestu topuji. Do finále tedy postupuji z 1.-5. místa. Už z izolace je slyšet mohutné povzbuzování, které tlačí závodníky kupředu. Kupodivu nejsem vůbec nervózní a naopak si závody parádně užívám. Ve finále nechám vše a nakonec z toho je 4. místo! Bez pochyby to pro mě byly nejlepší závody za poslední 2 roky a je to pro mě veliká motivace. Vyhrál Tom Binter, druhý skončil Michal Rožek a třetí Zdenda Ustohal. V babách vyhrála Anďa Pavlincová před Terkou Svobodovou a třetí byla Kája Nevělíková. Organizátorům patří velké díky za skvěle uspořádané závody.

finálovka


Na další den máme v plánu zajet s Terkou a Klimičem do Rudice. Bohužel počasí nám moc nepřeje, a tak volíme plán B – Škrovád, to je jistota za každého počasí. Chvíli se rozlézáme, potom Terka pošle Fakera 7A a Klimič Biceps 7A. Jdeme pozkoušet Číňana 7B, ale všem odolává, takže se přesunujeme dále. Terka docela brutálním způsobem přeleze boulder Vůbec nic 7A (+) a mě se daří Dr.Fu-Manchu 7A. Dále máme namířeno k Sarajevu, ale nic moc se tam nedaří. Trochu se rozpršelo a já si vzpomínám, že kousek odsud je parádní strop, kde se nachází ještě parádnější boulder od Štěpy Stráníka, Sešitá prdel 7A+/7B. Klimič už rezignuje, a tak se do toho s Terkou pouštíme sami. V prvním pokusu mi ujede noha a na druhý dávám, možná jenom 7A? Každopádně ať už je obtížnost jakákoliv jedná se o jeden z nejhezčích bouldrů co jsem lezl! Terce nejde moc poladit začátek, a tak si aspoň vyběhne vedlejší 6B. Mě ještě zaujme linka odbočující ze „Sešité prdele“. Chvíli to ladím a potom boulder pošlu. Je to o něco těžší než původní varianta, takže tak 7B nebo 7A+.





















Děkuju všem zúčastněným za parádní víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat