čtvrtek 1. března 2012

Osp - Mišja peč

Koncem února mi přišla sms, jestli bych nechtěl s Marií, Terkou a Bětkou zajet na 5 dní do Ospu. Dlouho se nerozmýšlím a ještě ten den si zařizuji uvolnění ze školy a pospíchám balit. Náš výjezd trval od soboty do středy a doprovázelo jej krásné až možná moc teplé počasí bez deště. O víkendu bylo ve skalách narváno, ale všední dny vypadali ve skalách jako česká kolonie. O večerní zábavu se staral především zlobastream v čele s Oliváčem. Po celou dobu výjezdu panovala úžasná pohodová atmosféra doplněná parádními přelezy.

Moje přelezy:
Tazio 6c   PP 2
9a 6c   OS
Tortuga 7b   PP 2
Durango 7b+   PP 2
Matamaros 7c   PP 2
Manana 7c/c+   PP 2
Hugo 7c/c+   PP 2
Flash dance 7c  flash   můj první flash 7c!
Giljotina 8a   PP 5   moje první 8a!

Terka přelezla 5 cest od 7c do 8a, Marie svůj dlouhodobý projekt cestu 9a a Bětce se podařil přelez cesty Flash dance 7c.
Byl to rozhodně můj nelepší výjezd, z kterého jsem si navíc mnoho odnesl. Takže velké díky všem, kteří se jej zůčastnili. Především tedy Marii, Terce a Bětce, že mě vzali s sebou.

Žádné komentáře:

Okomentovat