pondělí 5. března 2012

Drátník

Venku krásně, doma nuda a jediná suchá skála na vysočině je prý Drátník. Píšu tedy Klimičovi, jestli by jsme nezajeli odpoledne zalízt. Ten se stejným nadšením odepisuje, že samozřejmě ano. Beru tedy auto a frčíme. Chvíli před čtvrtou hodinou už obcházíme skály a vybíráme něco na rozlez. Nakonec se rozlezem kdoví v čem a usuzujeme, že se za chvíli bude stmívat, a tak nic dalšího už tahat nebudeme. Na řadu příchází bouldermatka. Jdeme k dvou nejtěžším místním bouldrům, Pašerák 7B+ a Zastrčená skalk 7B. Já mám jasný plán - flash, flash. Jako prvního jdeme zkasírovat Pašeráka. Petr už boulder párkrát zkoušel, ale až do dnes mu odolával. Dnes však boulder posílá prvním pokusem. Říká něco o 7A. Tímto rychlím přelezem mě ještě víc namotivuje a opravdu se mi daří flash. S klasifikací máme oba jasno, je to 7A, 7B+ ani z letadla. Už je téměř tma, a tak jdeme rychle na druhý boulder. Petr si nerozumí s hranou a v prvním pokusu padá. Já plním plán a přidávám druhý flash. Paradoxně se mi tento boulder jeví těžší než papírově obtížnější Pašerák, ale opět je klasa trošku přestřelená, spíš 7A+. Už je tma, tak rychle balíme věcí a valíme dom.

 Pašerák 7B+ (7A)

Pašerák 7B+ (7A)

Žádné komentáře:

Okomentovat