úterý 17. března 2015

Střepy 8A!

Blíží se jaro, ptáčci zpívají, sníh taje, bouldry vysychají, a tak bouldristi vylézají ze svých nor (bouldrovek).
Já jsem dnes vyrazil na Peperek, a to s jediným cílem - pozkoušet kroky v boulderu Střepy 8A/A+. 
Skoro hoďku ladím kroky, musím dávat delší pauzy mezi jednotlivými kroky, protože chyty jak už název napovídá nejsou zrovna příjemné.
Nicméně všechny kroky jsem nastínil a vzešli přede mnou dvě varianty, jak boulder lézt. Buď jako Štěpa (video zde) a usnadnit si tak třetí krok ale ztížit si druhej, nebo jít první krok do lepší lišty níž a ztížit si následující dva ale ne o tolik (připravím se tak o nejlepší nohu v převise a oba kroky jsou delší).
Nakonec si říkám, že to budu střídat po třech pokusech, což bylo dost naivní, protože kůže by na těch chytech o moc víc než tři pokusy nevydržela.
Naštěstí druhým pokusem po zkrokování jde všechno mnohem líp než bych čekal a k tomu se spoustou štěstí, takže je na světě můj první přelez v osmičkové třídě. :)

A tady je video z přelezu (chybí lehký mechovatý dolez):



Ještě pozkouším Střepiny 8A, ale už jsem moc spokojenej na to abych pořádně zabral, takže s přiblblym úsměvem si to mašíruju domů.
Večer to ještě oslavím parádním tréninkem s Marťasem a můžu jít spokojeně spát.

Peperek

Žádné komentáře:

Okomentovat