úterý 3. března 2015

Mitote 7A+, Prostřední Poříčí

Dnes odpoledne využívám vlídného počasí a vydávám se do Prostředního Poříčí (kousek od Bohuňova), abych obílil nový kámen. 
Kámen jsem poprvé našel asi před třemi lety a konečně na něj přišla řada. 
Kámen se nachází ve strání nad silnicí, a je třeba tu udělat alespoň nějaký dopad. Nakonec mě to i docela chytne a po ani né hoďce je hotovo. Vylézám na kámen abych jej očistil od mechu, v tom mi ale uklouzne noha a já se sunu na můj nově vyrobenej dopad, tak snad vydrží probleskne mi hlavou. A vydržel. Potom si už dávám větší pozor a za další hodinku je kámen připraven k lezení. Bohužel lze lízt jenom nejpravější (asi nejtěžší?) boulder, protože levá část kamene je mokrá. 
Původní myšlenka je nastoupit oběma rukama ze spoďáku a hrnout to nahoru. To se jeví jako příliš těžké, tak pravačkou přibírám oblinku v úrovni spoďáku a druhým pokusem přelézám. Vznika Mitote 7A+, s nástupem obouruč ve spoďáku cca 7C?

Mitote 7A+

Žádné komentáře:

Okomentovat