sobota 23. února 2013

Ho ho ho Holštejn

Už od pondělí mám v plánu, že v sobotu vyrazím někam bouldrovat. Vzhledem k počasí připadala v úváhu Židárna, Škrovád a Holštejn. Rozhodování bylo těžké, ale nakonec jsem zvolil Holštejn. Už tři dny v kuse sněží a dneska obvzlášť vydatně. Silnice jsou zasněžené a pěkně kloužou. Několikrát se cestou rozmýšlím zda to raději neotočit. Nakonec jsem se hecnul a výkonem hodného amatérského jezdce rallye se po dvou hodinách dostávám na místo.
Všude bílo, dokonce i přímo po skalami a i některé chyty jsou zasněžené. Naštěstí boulder Kuřátka 7B je celý suchý a já se můžu dát do lezení. První pokus je úžasně marnej, potom asi půl hoďky ladím jednotlivé pasáže a na třetí pokus posílám. Zkouším ještě jedno 7C, ale na svoje první 7C v krase budu muset ještě hodně zesílit. Přecházím na Vaňousy, kde je ale situace se sněhem ještě o něco horší. Lezitelné jsou tu akorát dva travezry, jeden z nich za 7A chvíli zkouším. Jednotlivé kroky jdou oproti minulému roku, kdy jsem tento boulder zkoušel poměrně rychle. Bohužel si nenakrokuju konec, protože si říkám, že ten už je lehkej. Samozřejmě jsem spadl v předposledním kroku, a za "odměnu" se můžu vyválet v pořádné vrstvě sněhu. Pro dnešek jsem toho už měl dost, a tak jsem pobalil matice a šel jsem k autu. Po necelé hodině se mi dokonce podaří vyjet ze závěje a můžu uhánět směr Polička.

Žádné komentáře:

Okomentovat