sobota 10. listopadu 2012

ČP mládeže a juniorů - Choceň

Tuto sobotu se v Chocni uskutečnilo předposlední v pořadí šesté kolo ČP v lezení na obtížnost mládeže a juniorů. O parádní nabušené cesty se jako každoročně postaralo ještě nabušenější bratrské duo Stráníkovců. Závodu se celkově zúčastnilo kolem sta závodníků, ale bohužel mezi nimi nebyl Honza Jeliga (JJ), který je se mnou v kategorii a určitě by s pořadím hezky zamíchal.
Naše první kvalifikačka vede po samých stiscích, které se s přibývajícími metry zhoršují. Nejdále ji dolezl Roman Kučera. Já se v cestě cítím velmi dobře a končím asi 4 chyty pod Romanem. Druhá kvalifikačka je trochu něco jiného, ale scénář je podobný. Do finále tedy postupuji v závěsu za Romanem a následovaný Petrem Klímou.
Ve finálovce je pro nás připraven pěkný skok, který zaváněl dost nepříjemným pádem. Naštěstí se to obešlo jenom s odřeninami. Já při skoku chvíli váhám, ale bez větších problému jej překonávám a můžu lézt dál. Ve stropové části mi vyjedou nohy a už je nedokážu vrátit nazpět. Roman se podobným chybám hravě vyvaroval a dolezl si pro první místo. Já jsem skončil druhý a Klimič třetí.
Celý závod doprovázela pozitivní atmosféra a hlavně super kolektiv. S výsledkem jsem také celkem spokojen ´...a hlavně - psyche is high!
Velké díky organizátorům za bezproblémové pohodové závody a snad zase za rok.

1 komentář:

  1. Jsme rádi že se líbilo a že ste si zalezli..Budu držet palce v Kranji a Ospu;)

    OdpovědětVymazat