neděle 14. října 2012

MČR Brno 2012

Tento víkend se konalo MČR v lezení na obtížnost dospělých. Závod se uskutečnil na brněnském Rajčeti a o bezkonkurenční cesty se postaral Honza Zbranek, mimochodem oficiální certifikovaný stavěč SP. Závod byl dvoudenní - v sobotu se lezly dvě kvalifikační cesty a v neděli semifinále a následně finále. Na celý průběh dohlížel i kameramanský tým čt4. Přihlášeno bylo 18 chlapů a 10 žen.
Sobotní kvalifikace mě moc nepotěšila a pochopil jsem z ní, jak na tom doopravdy jsem. Po slabém výkonu postupuji do semifinále až ze 14. místa.
V neděli po dlouhé době cítím i nějakou motivaci a nemalou touhu po finále. Při obhlídce se mi cesta moc líbí a až na jedno místo, kde jsou tři stisky za sebou mi cesta dost sedí. Na řadu jdu jako pátý a v cestě se cítím dobře. Bez větších problémů se dostanu až k zmiňovaným třem stiskům, cca v půlce cesty, kde mi ale natíká a třetí stisk už nedokážu dostatečně fixnout abych podkřížil do lišty, takže padám. Je mi jasné, že tohle na finále stačit nebude, jsem tedy mírně zklamaný, ale chápu, že na víc jsem s aktuální formou prostě neměl a můžu být rád, že jsem se dokázal celý závod vyvarovat chyb.
Mistrem ČR se pro tento rok stal bez jediného zaváhání Martin Stráník a v ženách Anďa Pavlincová.


Žádné komentáře:

Okomentovat