neděle 27. května 2012

3. kolo ČP v obtížnosti, Praha - Smíchoff

Včera se konalo třetí kolo ČP v lezení na obtížnost dospělých. Událo se tak na Smíchovské stěně v Praze, která patří mezi nejlepší v ČR, což slibovalo povedené závody. Cesty si vzal na starost Viktor s Ferem a celkem se jim povedli. Účast byla o něco slabší než ve Zlíně a i s atmosférou to bylo podstatně horší. Speaker s výrazným pražským přízvukem a dost zkresleným přehledem tomu také moc nepřispěl, ale jinak z pohledu organizátorů v podstatě vydařený závod.
Já jsem se už při rozlezu necítil vůbec dobře, dokonce se ani pořádně nerozlezu, protože se cítím hned unavený. Snažím se si z toho nic nedělat, ale únava se vůbec nelepší, spíše naopak. V první cestě se mi stane pro mě dost nezvyklá věc, když asi uprostřed cesty slyším, že už mi zbývá jenom jedna minuta do konce časového limitu. Jakmile to uslyším začnu to hrnout přímo k řetězu a končím dva chyty pod topem. O druhé cestě už od pohledu vím, že mi nebude sedět-samé stisky. Pokusím se tedy lézt co nejrychleji, aby mi nenatékalo. Postupem cesty mi podle očekávání stále více a více natíkalo, až to expresku před topem přeteklo. Do finále postupuje 12. borců a já jdu až z 11. Finále vypadá dost zajímavě a ze všech cest se mi líbilo nejvíce, ale uďál jsem jednu zásadní chybu - nevšiml jsem si chytu schovaného za hranou, a to se mi vymstilo. Ve výsledku je z toho 9. místo. Vyhrál Tom Binter před o 22 let starším krutorem Jirkou Dragounem. V babách si vítězství zajistila Terka Svobodová před Anďou Pavlincovou.

Žádné komentáře:

Okomentovat