neděle 25. září 2011

Otradov

Dnes jsem po dlouhé době vyrazil bouldrovat někam ven. Nikomu jinému se bohužel nechtělo, a tak jsem vzal bouldrmatku a lezky a sedl jsem na vlak. Poté jsem si dal menší pochoďák a odměnou mi byl Otradov. Jako první boulder zkouším spíš tak ze zvědavosti Teorii relativity 7C+, ale jeden krok vůbec neudělám a tak jdu dál. V noci nebo k ránu byla asi velká rosa a většina bouldrů je dost vlhká. Chvily pobíhám od kamenu ke kamenu a pak se zastavuji u jednoho ještě neposkvrněného kousku. Udělám tam tři nové lehčí bouldry a okouknu kámen nad, kde také nějaké bouldry pujdou, ale nemám tu věci na očištění a tak to nechávám na jindy. Poté se ještě zastavuji u jednoho neočištěného kamene a ujišťuji se, že tu ještě chvíly bude co lézt. Přecházím na druhou stranu řeky a nacházím jeden suchý a celkem těžký boulder. Vůbec nevím co to je, ale je u toho šipka tak to jdu zkusit. Asi půl hodiny vymýšlím správný program a pak to pošlu. Cestou zpět píšu Martinovi a prej je to Break the line 7A+. Mě to přišlo celkem těžký, ale to 7A+ to asi budu. Každopádně ikdyž to tak nevypadá tak je to moc pěknej boulder. Bohužel už nemám čas a tak utíkám na vlak.

Break the linea 7A+

2 komentáře:

  1. Cau, kde je novy kamen? Jinak Brerak muze byt klidne B, se vtej klase uz moc nevyznam...Koukam ze program si trefil;)

    OdpovědětVymazat
  2. Čau, asi 50 metrů vpravo od Queen Mary je jeden, o tom asi víš, ale není to nic moc (takovej členitej balvan a jsou tam tři šestky). Kousek nad ním je další menší kámen, tak tam taky něco pujde. A asi 200 až 300 metrů vlevo dole od Queen Mary je docela slušnej kámen, ale nic extra těžkýho asi.

    OdpovědětVymazat