neděle 25. září 2011

ČP mládeže, Brno

Po delší odmlce se tento víkend konalo další kolo Českého poháru v lezení na obtížnost. Tentokrát na velmi převislé stěně Brněnském Rajčeti. Závodu se celkem zúčastnila rovná stovka závodníků. O cesty se postaral Petr Soláňský s Víťou Lachmanem. A řekl bych, že se celkem vydařili.
Kvalifikačky byly čistě silově vytrvalostní, po dobrých chytech ve velkém převise. V první kvalifikačce mi ustřelí noha a jsem na průběžném třetím místě. V druhé kvalifikačce si na to dám pozor a s bandaskami dolézám asi tři chyty pod top a i po druhé kvaldě jsem třetí. Do finále tudíž postupuji ze třetího místa. Finále vypadá moc pěkně. Je tam jedno větší dynamo z kterého mám celkem respekt, ale naštěstí zbytečně. Finálovka se mi vydařila ze všech cest nejlíp a dál dolezl jen Peťa Čermák, který s odstupem vyhrál. Na víc bohužel moje (ne)vytrvalost nestačila.

finálová cesta

Žádné komentáře:

Okomentovat