neděle 24. října 2010

Sobotní Škrovád

V sobotu jsem si plánoval pěkný podzimní výjezd do Rudic, to se ale bohužel nějak nezdařilo a já nechtěl při takovémto počasí zůstat někde na překližce. Takže v sobotu kolem desáte večer se ještě rozhoduji že vyrázím sám vlakem na Škrovád. Z Poličky vyjíždím ve čtvrt na deset a chvíli po jedenácté už si pod prvním bouldrem obouvám lezečky. Čekal jsem teplotu někde kolem 5°C, ale na sluníčku se dalo lézt i bez trička. Po rozlezení jdu na nějaké 7A v položeném, tam opět zjišťuji že technické věci mi prostě nejdou a tak se raději přesunuji o pár metrů dále na Mouchu tse-tse 7A+. Prvním pokusm dolézám do dvou lišt ze který následu krok do třetí. Je to dost vysoko a já jsem si nedal zrovna ideálně matici, takže raději seskakuju. Dám tam asi ještě deset pokusů, ale včechny končií po doskoku do třetí lišty. Jdu zkusit Číňana 7A+. Tam dám jenom jeden pokus a říkám si že radši pošetřím prsty. Poté směřuji k Cik caku, kde je nové 7A+, ani jsem to nezkoušel neboť jsem to moc nepochopil jak to lézt. Takže pokračuji k Božskému traverzu. Tam na mě čeká jedno 6C, které jsem minulý rok nemohl přelézt. Tentokrát ho dávám na druhý pokus a jdu zkusit nový boulder Dr. Fu-Manchu 7A. Nejdříve si zkouším jednotlivé kroky a ani jeden mi nedělá problém, bohužel když to chci spojit tak ty jednoprdy tak strašlivě bolí že to nechávám raději na jindy. Vydávám se tedy na Rudu z Ostravy 7A+. Boulder se nachází na zahrádce u nějaké chatky a je to nádherný boulder s třemi dynamickými kroky. Když tam přicházím sedí tam taková postarší paní, tak se ptám jestli by jí nevadilo kdybych si tam zalezl. Ona na to jako že ne, ale po jejím pozemku že chodit nemůžu...asi po pěti minutách když se vypovídala mě tam pouští. Je tam s ní ještě asi její vnuk a ten mi povídá že se jde na mě koukat, že to ještě nikdo nevylezl a ani mě se to nepovede. To dítě mě ale škaredě namotivovalo a já to patým pokusem posílám. Rychle se balím a odcházím na Sarajevo. Nějací maníci tam hrají paint-ball a nevím jestli se tam může. Posilněný Stallonovými filmy se nenápadně proplížím až k vytouženému místu. Jako první zkouším Mr. siláka 7C, dám pár pokusů a zjišťuji že tato hodnost mi nepřísluší, takže jdu na něco lehčího. Na první si vylézám Usámu Bin Ládina 6B a vedle zkouším nové 7B, to mi ale ani trošku nejde a tak se propližuji zpět. Nikdo si mě nevšiml a já si říkám že by na mě byl Stallon hrdý. Opět stojím pod Mouchou tse-tse, dám jeden pokus a zjišťuji že prsty mi vystavují stopku. Když se podívám na hodiny koukám že už jse skoro pět a tak se balím a valím na vlak. Jelikož jsem si vzal i bouldermatku tak na mě lidi nevěřícně zírají, cože to vlastně nesu, proč mám všude bílé fleky a proč mám tak bílé ruce. Nakonec na mě nikdo nezavolal NASU ani nikoho z Bohnic a tak jsem v osm naprosto vyčerpaný a unavený doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat