středa 30. prosince 2009

Zatraceně bolavej Petráč

Včera jsme se Štěpánem Stránikem vyrazily na Petráč. Počasí se opět vcelku vydařilo, ikdyž mohlo být o něco tepleji. Náš první cíl je Větrná hůrka, kde Štěpa posíla pár pěkných boulderů, Emily 7B, No Exit 7C a nějaké 7A. Já zkouším Emily ale asi při 8 (asi nejlepším) pokusu jsem si strhl kus kůže na druhém článku prsteníčku, byla zima takže to v tu chvíli až tak nebolelo, ale cestou dom se to začalo dost ozívat. Před tím jsem ještě zkusil No Exit, ale byl jsem na kost zmrzlej a navíc s mojí sílou v prstech to bylo dost unreal. Pak chceme jít na Hřbitovní kameny, ale byly zasněžené, tak jsme se vrátily zpátky a jdeme na Bránu, kde potkáváme u a ten nám ukazuje co by se dalo lízt. Dovedl nás až ke Krunýři, to se nám se Štěpou líbilo a tak jsme to tam zakempili. Standu&Honza si pak odešel na něco svého. Štěpovi se zalíbili Slavíci 7C+, ale prý chyběla forma, takže bohužel. Já zkouším Vlez mi na záda 7B+ je to prakticky jednokrokovka takže po chvíli nacvičování to pádá, ale v porovnání s Emily je to spíše 7B. Po chvíli to tam poslal i Štěpa, taky se kloní k 7B. Já jsem ještě vyzkoušel nějaké 7A, ale narozdíl od Štěpy jsem nepřišel na ten správný program. Štěpa zachvíli vylezl ještě Španěla a jede se dom.

Sklápěčka 7A

Vlez mi na záda 7B(+)

Žádné komentáře:

Okomentovat