úterý 22. prosince 2009

To je mágo nebo sníh? Alá zimní lezení na Škrovádě

Včera jsem s Martinem Stráníkem a Honzou Chválou poprvé vyrazil bouldrovat na Škrovád. Po příjezdu jsme zjistili že pomínky jsou ideální a tak se převlíkáme a jdem na věc. Honza s Martinem se rozlézají v nějakém 7A, já si to raději rozmýšlím, ale nakonec si také vyberu 7A, Moucha na zdi to jsem tuším na třetí pokus těsně dal.Martin už tam má všechno vylezlí tak si jen opakuje pár boulderů na video. Honza přechází k Piku 7C, při pohledu se trochu zalekne, ale poslal to tam už na 2 pokus. Předtím ještě dal pár pokusů v 8A+, které určitě nebyly k zahození. Pak se přesunujem k traverzu za 7B (+) číňanka, to Honza po pár pokusech dává, já jsem usoudil že jsem krátký (ale problém je asi jinde...) Přecházíme do sektoru U Cik Caku, tam si martin zopakoval kunhuntinu modlitbu, Honza raději šetří prsty a dá v tom jenom asi dva pokusy. Já tam přelézám Fakáče 6B na flash. Poté přejíždíme na Rudu z Ostravy 7A+, Martin i Honza to tampošlou rychle. Já v tom dávám asi 8 pokusů, ale v prvním kroku se projevily mé slabé prsty a při dinamu nemám šanci udržet lištu. Následoval sektor U Božského Traverzu, kde byly bouldery samá jednoprda v kolmáči. Honza tam přelezl Z ničho nic 6C asi na 3, pak vedlejší 7A vůbec nic tušim že dokonce na OS nebo na flash, já to přelez asi na 7 pokus, když jsem si rituálně sundal mikinu, pak jsme ještě vylezli Zholanic 6C+ Honza na první já na druhej. Teď se přesouváme do posledního sektoru Sdo Sarajeva. Tam mě Martin ukazuje jak jednoduše se dá přehopsat 7B, tak namotivován jsem se do toho pustil, nejdříve jsem zkoušel Al kajdu 7B, ale zase mě zastavily dvě menší lišty. Tak jsem přešel na druhé Teroristický útok 7B, ale už chybý síla, tak to vzdávám. Martin s Honzou mezitím zkouší Mrazák 7C, bohužel neúspěšně, ale předtím si poradili s famozním boulderem Knedlajs 7B+, kde Martin konečně našel tu vytouženou přídrž pro překonaní boulderu. Tady je Honza v Knedlajsovi.



Je asi 15:30 tak to balíme a myslím že vcelku spokojení odjíždíme do svých domovů.
Video z výjezdu by mělo být na PB.

Žádné komentáře:

Okomentovat