neděle 15. května 2022

Podlesí + Drátník

V pátek píše Karel, že leze na Jedlové a pojedou večer bouldrovat na Podlesí. Já jsem zrovna náhodou v Poličce, mám to kousek, věci s sebou včetně totálně vypadané 13-ti leté matice taky náhodou mám, takže po splnění rodinných povinností vyrážím na Podlesí.
Přijíždím cca o půl sedmé večer a akorát jsem na parkovišti zastihl Karla s Romanem. Sešli jsme se výborně - Karel dva měsíce nelezl, já mimo menší stavění cest a pár visů na balkně skoro 4 měsíce a Roman má urvaný poutko. 
V uvolněné atmosféře tedy postupně přelézáme pěkné věci od 6A do 6C+. 

V sobotu cítím obrovskou motivaci a pnutí, že musím na skály, přelézt něco těžšího a vrátit se zpět "do sedla".
Volím Drátník, který je relativně blízko a už delší dobu tam mám zálusk na pár bouldrů 7A - 7C. 
Jako první volím Krtka 7A - takový malý strůpek s moc pěknými kroky, ale omezeným prostorem. Cítím, že by to mohlo jít na flash, ale lehký to nebude. Trochu zabojuju, ohlídám si abych nikde neštrejchl a flash je tam. 


Další na řadě je Krysař 7A+. Mírně převislý boulder, kde klíčový je první krok z malé krysy. Nejsem si jistý nástupem, konkrétně jestli můžu pravou nohu při nástupu umístit až na dobrý stup v úrovni rukou. Zkouším to tedy bez něj a tady nula bodů. 
Přesunuji se na Perlotvorku stand 7B, kde poslední krok je bez chytače opravdu nebezpečný, v případě pádu se skutálíte dobrých osm metrů po skále dolů. Naštěstí se mi daří flash. Jedná se o krokově moc pěkný boulder, akorát si vůbec nejsem jistý klasou...kdyby to bylo 6C tak nenamítám, ale za krásu a ten morál za mě 7A. 



Ještě obhlížím prodloužení za 7C, ale jsem už moc spokojenej na to abych zabral, tak si to nechávám na jindy a pro dnešek konec. 

Žádné komentáře:

Okomentovat