pátek 14. března 2014

Otradov

Dneska po obědě jsme s Šárinkou vyrazili na Otradov. Po příchodu chvíli pozkouším Teorii relativity 7C+, ale pořád nic. Poté mě zaujme směr začínající z lišty Teorie a zobáčku v převise, odtud se jde na roh hrany, kde následuje těžké převalení do kolmáče. Nejdřív mě to přijde skoro nereálný, ale nakonec stačilo pořádně zabrat. I tak jsem si vyzkoušel, že padat v tomhle bouldru není moc bezpečný. Naštěstí jsem to odnesl jenom s pár odřeninama a vyšší motivací v dalším pokuse nespadnout. Vznikl tak parádní boulder Ill-Eagle 7B+, ale s klasou tězko říct. 





Ill-Eagle 7B+

Ill-Eagle 7B+

Pokračujeme na Mrzimor 7C, což je šílená jednokrokovka. Trošku si zanadávám, když nemůžu odlepit zadek od země, ale pak se tam trochu víc srovnám, pořádně zařvu a s obrovskou radostí přelézám. Nikdy jsem si nemyslel, že zrovna tohle cejdo vylezu. 
Dále se dávám do čištění kamenu vedle. Kde vznikají dva pěkné, ale poměrně sebevražedné bouldry za cca 6C. 

Get high and fly 6C 

Netřeba štkát

Už se stmívá a začíná nám pořádně kručet v břiše tak frčíme domů. 

Žádné komentáře:

Okomentovat