úterý 11. března 2014

Ostaš

V pondělí jsme společně s Šárinkou a Sendy vyrazili bouldrovat na Ostaš. Venku je už od rána krásně jasno a zavání to špatnou podmínkou.
Po příjezdu se rozlézám na Cukrárně a přesunuji se po The power of lion 7C. Boulder jsem už párkrát zkoušel minulej rok, ale bez většího úspěchu. Dneska se mi boulder daří přelézt na druhý pokus.
Další na řadě je parádní silovka Sexuální opojení 7B. V prvním pokusu podcením první krok, v druhém mi smekne ruka a třetí je konečně přelezový.



Přecházíme k Mordoru, kde jde bušit Šárinka. Já se jdu mezitim vyčůrat za kámen, kde mě dost překvapí zmije, takže bacha kam šlapete.


Radši se přesunujeme na Bazén, kde už asi tři roky nemůžu vylézt Pravej 7A. Dneska je vše ale jinak a boulder na druhý pokus přelézám.

Pravej 7A

Jdeme o kousek níž na kámen Hnojník, kde Šárinka pokouší nejmenné 6A+. Nakonec nepouští a tak se uchyluje k trochu odlišné aktivitě - viz. foto.



Jdeme teda vybrat něco lehčího. Nacházíme pěkný kámen, který se mi nedaří identifikovat, ale jsou tu pěkné lehké směry.



Poté pokračujeme na Dona Corleona 7C. Je to trochu morfo, ale libí se mi to a tak se do toho pouštím.

Don Corleon 7C

Ani po hodině nejsem schopný udělat první krok a bez kůže a bez síly se dávám do Dannyho parťáku 7B a Mistra Kříže 7B+, ale už je to marnost, tak dáme sváču a valíme domů.

1 komentář: