neděle 21. července 2013

Pozor přemnožení raci (štípou)

Tento nápis nás přivítal při dnešním výjezdu na Otradov. Tady jsme měli s Matějem o půl sedmé sraz s vírou, že zastihneme tření a s jeho pomocí budeme posílat jeden boulder za druhým. 
Já nemůžu dospat a přijedu o půl hoďky dřív. Je mi docela kosa, tak se rozběhám, dám dva bouldry na rozlez, čistím Teorii a mezitím už přichází jako vždy pozitivně naladěný Matěj. Dávám úvodní pokus, kterým jsem opět udělal klíčový krok, ale nedokázal jsem si pořádně nabrat ostrou stisko-lištu a tak s hlasitým doprovodem křiku všemožných nadávek mířím  na matici. Dalším pokusem dokonce lištu přešáhnu, ale netrefím. Ještě mi od pátku pořádně nedorostla kůže, takže dávám chvíli pauzu. Matěj zatím pokouší Yucatán 7A, který si pěkně zkrokuje, ale v kuse boulder prozatím odolává. Po chvíli odpočinku se zase cítím ready do dalších pokusů. Jsem asi dost přemotivován a třikrát za sebou mi ustřelí noha. Usuzuji, že tomu dám ještě čas a vrátím se až si budu na boulder opravdu věřit. 
Přecházíme na druhou stranu řeky, kde na Matěje čeká Filosofie müsli 7A. Chvíli ladí nohy a potom přelézá. Z přelezu má zaslouženou radost. Já si párkrát zkusím Jump for free, ale pořád chybí tak pět cenťáků, abych doskočil na hranu a podržel ji. 
Opět se vracíme na druhou stranu až ke kamenu Monolit. Matěj tady pošle 6C+ a mě zaujme linka středem vysoké stěnky. Je to už pořádný highball s hodně špatným dopadem, ale za to s krásnými silovými kroky. Úvodní pokusy jsou dost opatrné, zkouším si odskočit a pomalu nabírám morál. Trošku se mi nelíbí lišta do které mířím, a tak si nejdříve raději boulder nadlezu a ze shora zkusím na lištu stoupnout. Když zaberu trochu víc, tak se celá lišta i s kusem skály odlomí. Nic moc tam po ní nezbylo a tak boulder ještě trochu ztěžknul. Nastíním ještě pár pokusů, ale přece jenom morál dnes vítězí.

Teorie relativity 7C+ 

Teorie relativity 7C+  

Teorie relativity 7C+  

Kámen Discovery

Matěj v Yucatánu 7A 

Matěj v Yucatánu 7A 

 Matěj v Yucatánu 7A

Highball projekt 

Highball projekt  

Highball projekt 

Žádné komentáře:

Okomentovat