středa 17. července 2013

Kdesi na Vysočině

Dnes jsem se probudil do nádherného dne plného sluníčka a nové energie. Beru lezečky, matice, auto, a motivován videem od Matěje valím na skálu nedaleko Věcova. 
Po příchodu pod skálu zjišťuji, že potenciál zde není ani zdaleka vyčerpán a po rozlezu v údajném 7A+ (podle mě maximálně 6C víc ani ťuk) začínám tvořit. Nejdříve přidávám jeden krok k údajnému 7A+ a vzniká z toho zajímavé 7A s názvem Techno krtek. Potom se mi zalíbí vedlejší směr, kde se na startu nachází dva malé pozitivní spoďáky ze kterých se pokračuje přes oblé madlo přímo do kolmáče až k malému keříku. Hned prvním pokusem se mi daří boulder přelézt - Fejsbůkář teoretik 6C+/7A. Všimnu si, že by šlo z toho madla odbočit přes malou lištu do leva na hranu. Druhým pokusem přelézám a vzniká boulder Chovej se, ať nechováš 7A. Poté jdu na nejtěžší směr, kterého jsem si všiml. Asi po čtvrt hodince přelézám a vůbec si nevím rady s klasou. Nakonec tomu dávám 7B a název Hunter, s tím že je to možná malinko těžší. Každopádně je to nádhernej silovej boulder, který by si zasloužil další přelezy (co Matěji?) :). Dál přelézám pěkný travezr, cca 6B+.
Potenciál v převise je asi dočista vyčerpávn, a tak přecházím za roh, kde mám vyhlídlé dvě zajímavé linie. Oba jsou to parádní bouldry přes malé lišty v mírném převise. Nejdříve přelézám ten, co vypadá těžší a vzniká Heartsnatcher 6C+, a potom jdu na ten který vypadá lehčí, ale ve skutečnosti je to naopak a vzniká The hell with the ugly 6C+/7A.
Po celou dobu pražilo sluníčko a bylo poměrně dusno, takže podmínka byla dost špatná. Navíc si netroufám odhadovat, jak jsem na tom s formou, takže doufám, že klasa aspoň trochu sedí. :)

No name 6B+

No name 7A+ (6C)

Fejsbůkář teoretik 7A

Chovej se, ať nechováš 7A

Hunter 7B

Heartsnatcher 6C+

2 komentáře:

  1. Čau kámo, mrkni do nějakých průvodců kde tam co vede, dvě třetiny jsou už dávno vylezený, tak ať nemateš novejma názvama... Johny

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, no z těch bouldrů, co jsou vylezený (podle: http://zdarskevrchy.cz/horolezectvi/5915-pruvodce-bouldry-6-pohledecka-skala), jsem lezl pouze jeden (nejmenné 7A+, které je reálně max. 6C), jinýho průvodce jsem bohužel nenašel. Každopádně jestli znáš původní název a obtížnost jakýhokoliv boulderu, tak to sem napiš a já vše opravím. Měj se, Michal.

    OdpovědětVymazat