sobota 29. června 2013

Otradov - Test odolnosti 7C

Počasí se konečně na chvíli umoudřilo, a tak nezbývá nic jiného než toho využít a vyrazit na skály. V úvahu připadá Bor, Ostaš a Vysočina. Původně jsem chtěl na Ostaš, ale ráno se mi nechce nikam daleko, tak volím Malínskou, kde mám rozlezený Hadí stisk 7C. Skála je bohužel celá proteklá, takže to obracím a jedu na Otradov.
Tady je většina kamenů suchá. Neváhám a nalézám do Teorie relativity 7C+. K mému překvapení boulder asi půl hodině zkrokuji. Na ostré pokusy už ale síla nezbyla, takže psyche is high pro příště. Další v pořadí je Evapotranspirace 7A. Podle mě dost poctivé 7A. Dnes dávám na čtvrtý pokus. Ostatní bouldry na mě čekají za řekou. Nechce se mi až na most, tak se rozhoduji řeku přebrodit. Potom následuje půl hodina klepání a sušení se. Hned jak uschnu, tak se vydávám na jeden projekt. Chvíli čistím a potom druhým pokusem přelézám - Sumce v duši 6C+. Následuje Malý třesk 7B+/7C. Už jsem to párkrát pokoušel, ale vždy dost neúspěšně. Dneska dávám na první a nic nechápu. Říkám si, že by mohla být síla a dávám se do vedlejšího bouldru Test odolnosti 7C. To už je jiný kafe a hlavně název je zatraceně trefnej. Paradoxní je, že se jedná o položený boulder, ale s technikou se tu rozhodně neuplatníte. Zkrokováno mám poměrně rychle, ale pak to teprve začíná, protože spadnout se dá skoro kdekoliv, a to především kvůli mikro-sklopenejm stupům, který pořád ujížděj. Dohromady tam strávím asi hodinu a půl a tolik nadávek jsem ze sebe ještě nikdy nevyprodukoval. Síla už značně pokulhává a hladina hněvu roste, tak se raději rozhodnu dát poslední pokus. K mému překvapení byl přelezový. Velká radost, rozhodně jeden z mých nejtěžších bouldrů.
Síla už není a kůže taky ne, takže pádím domů.



Žádné komentáře:

Okomentovat