úterý 25. června 2013

1. a 2. kolo ČP mládeže a juniorů v lezení na rychlost, Příbor

Minulý pátek a sobotu se v Příboru uskutečnilo 1. a 2. kolo ČP poháru v lezení na rychlost mládeže a juniorů. Závod se jako každoročně konal v areálu koupaliště, což bylo letos vzhledem k vedru dost příhodné. Bohužel účast je každým rokem menší a letošního ročníku Příborského zvonu (tak je nazvaný celý dvoukolový závod) se zúčastnilo pouze 37 závodníků. V mojí kategorii (kategorie J - junioři) jsme byly pouze dva a z juniorek nedorazil nikdo. Cesty jsou už třetím rokem téměř stejné, což mi trochu nedává smysl, když se nejedná o standardku. Ale v podstatě je to asi jedno a vzhledem k mému vztahu k rychlosti je mi to jedno úplně. Na rychlost jezdím spíše se pobavit a potrénovat dynamiku. To však nemění nic na tom, že po oba dny panovala příjemná atmosféra se super zázemím. 
Obě kola se mi podařilo vyhrát a tedy i závod Příborský zvon. Jediným soupeřem mě byl Filip Kresta, za což mu vlastně děkuju. Nejlepšího času závodu dosáhl Honza Kříž (9,12), druhý čas náležel mě (10,68). 
Jedinou větší výtku bych zde měl u vyhlašování, které vždy bývá až zbytečně zdlouhavé. 
Závěrem díky pořadatelům a Scheuerovým za odvoz. 

Žádné komentáře:

Okomentovat