neděle 17. června 2012

ČP Pardubice

V sobotu se konalo v Pardubicích letošní již 3. kolo českého poháru mládeže a juniorů v lezení na obtížnost. Cesty stavěl Roman se Zozulákem a musím uznat, že zejména finálová cesta se mi fakt líbila. Já jsem jel na závod společně s Klimičem z Poličky vlakem a v Pardubicích jsme tak trošku zabloudili. Telefonát Romanovi naštěstí vše vyřešil a zdárně se sice pozdě, ale přece dostáváme na stěnu.
První kvalifikačka vypadá celkem lehce. Já a JJ ji topujeme. V druhé cestě je dost blbé cvakání a dva chyty před topem končím. Do finále jdu z druhého místa a oproti minulému týdnu se cítím již o něco lépe. Cestu lezu s relativním klidem a snažím se neudělat žádnou zbytečnou chybu, pak se mi ale stalo něco hrozně zvláštního - z ničeho nic mi povolila ruka na chytu, na kterém jsem před tím odpočíval. Nechápavě kroutím hlavou a přemýšlím, co se to stalo. JJ dolezl o tři chyty dál, a tak na mě zbylo druhé místo.

Žádné komentáře:

Okomentovat