neděle 27. června 2010

Neodolatelné kouzlo Borských kamenů

Konečně na víkend hlásí dobré počasí, takže je jasné že musím vyrazit někam do skal. Poličští bouchači se bohužel nepřidali, tudíž vyrážím jen s taťkou. Asi v 9 hodin přijíždíme do Machova, tepolota je 18 °C a na tření tedy mohu zapomenout. Docela mně to narušilo plány jelikož jsem měl vybrané samé oblinové bouldry. Rozlézám se na bouldru Hrubá nekázeň 6C+, spíš lehčí. Zkouším také boulder Skvrnky 7A, ale ty boule fakt dneska nedrží. Přesunujeme se na titanic, kde mám vyhlídlou Fintovou hranu 7A+, ale taky nepouští. Dál se přesunujem na Laboratoř, tam mám vyhlídlí pěkný oblinový traverz za 7B, ten ale ani nezkouší protože bych přišel asi o všechnu kůži. Pokouším se tedy o své první 7C Tetrachlorid, prvním pokusem padám ještě z prvního kroku, druhým dolézám až do dobrých dírek, tam ale můj progress končí, jelikož z dírky na levačku se mi nedaří dosáhnout do dalšího už posledního chytu bouldru. Volím tedy ústup a jdu se podívat na King konga. Bohužel díra z které se jde do dvouprdy je stále mokrá a tak pokračujem odpytlit Kleopatru 7A (6C+). Dávám ji hned z první a usuzuji že těch 7A to opravdu není, spíš lehčí 6C+. Potom mi padl do oka oblinový boulder Faraonův hrob 7A+, nejdřív mi to moc nejde, ale s každym pokusem jsem dál a dál, nakonec asi na šestý pokus boulder přelézám. Je asi 12 hodin tak dáváme svačinu a pokračujem na Temnotu v hlouby duše 7A+, ale prsty jsou stále slabé a technika také ještě zaostává, takže to vzdávám a jdu zkusit Ádr fitnes ze stoje 7A. Tam už ale protestuje kůže a z prsteníčku se tlačí na povrch červená tekutina. Radši to nechávám na jindy a jdeme na Hraniční přechod, párkrát tam zkusím Neon 7A, ale prsty už nespolupracují. Jdeme tedy směr auto, cestou ještě přelézám nějaký bouldry na Mucholapce a jde se.


Skvrnky 7A


Faraonův hrob 7A+


Temnota v hlouby duše 7A+


Pokus v Tetrachloridu 7C

Žádné komentáře:

Okomentovat