pondělí 7. června 2010

EYS Imst, aneb bouldrování na evropáku

Tento víkend se uskutečnil první letošní evropský juniorský pohár v lezení na obtížnost v Imstu. Zůčastnilo se jej 15 českých reprezentantů. Nejlépe z nás dopadla Andrea Pavlincová, která na svém prvním evropáku obsadila úžasné čtvrté místo. Byla také společně s Ivou Vejmolovou jediná česká finalistka. Cesty byly úplně odlišné od cest které jsou na ČP, už jen pro to jak moc je stěna v Imstu převislá a vysoká. Já jsem se tento rok posunul do starší kategorie a bylo to znát. Přestože jsem posledního půl roku trénoval jenom vytrvalost tak jsem byl nemile překvapen. V první cestě mně po pouhých 17 krocích nateklo snad jako nikdy a poroučel jsem se zklamaný k zemi. Bylo to prozatím až 40 místo z 51 účastníků v naší kategorii. Druhá cesta se mi líbila mnohem víc a povedlo se mi dolézt i o něco víš než v té první. Asi v polovině cesty mi ale bohužel ustřelila pravá ruka a v této cestě jsem byl 33. Celkově to dalo až 39 místo. Večer si v campu poslechneme nějaké nové příběhy ze života T. Bintera a druhý den se vydáváme na devítihodinovou cestu domů.

Iva ve finále

Žádné komentáře:

Okomentovat