neděle 9. května 2010

Jsem slabej jak čajíček

Dneska se uskutečnil druhý český pohár v obtížnosti, a to v Bystřici nad Pernštejnem. Cesty stavěl Štěpán Stráník a byly víc než dobré. Všechny byly čistě vytrvalostní a navrchu gradovaly, jednoduše řečeno cesty jak se na český pohár sluší. Závodníků od minulého týdne trochu přibylo, ale žádná sláva. První kvalifikačku topuju společně s Romanem, Hartmikem a Honzou Jeligou. Druhá kvalifikačka nás hezky rozřadila. Topnul ji jenom Roman Kučera, já jsem do finále postupoval ze 3. místa když se mi podařilo tečovat top. Finálovka byla dost těžká, jak se na finálovku patří. Asi 9 presek cvakám na pohodu, pak se do toho zamotávám a bum. Vyhrál Roman Kučera, za ním byl Honza Jeliga, 3. jsem byl já a Petr Hartmann 4. Jinak pokud si to čte nějaký psychoterapeut nechť se mi ihned ozve. PS: jsem vážný a naléhavý případ.

Žádné komentáře:

Okomentovat