středa 21. října 2009

MČR v rychlosti 2009- Praha, Adrenalin Pit


Týden po MČR v obtížnosti se konalo MČR v rychlosti, bylo to v Praze, v budeově na Václaváku. Jako obvykle nebyla příliš hojná účast v mé kategorii bylo i semnou 5 závodníků. V rozlezech jsem byl na prvním místě tudíž jsem měl výhodné postavení v semifinále. Lezl jsem proti 4 a v ko souboji jsem jej přelezl. Ve finále jsem narazil jako obvykle na Jardu Vystavěla a neponechal jsem nic náhodě. Vyhrál jsem s náskokem zhruba 8 sec. Cesty se podobali spíše cestám jaké se lezou na Tendon cupech, v té první byly 4 traverzy, v té druhé se prozměnu křížilo v každém třetím kroku.
Cesty byly dlouhé asi 12 metrů. V přestávce se měl představit Libor Hroza ve své exhibici, který ale nedorazil. V plánu ještě byly Hlubočepské plotny, ale počasí s tím opět nesouhlasilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat