středa 21. října 2009

MČR Choceň-2009

10.10.2009 jsem se zůčastnil MČR na obtížnost. Závody se konaly vlastně na mé tréninkové půdě, což bylo pro mne určitou výhodou. Čehož jsem, ale nevyužil. Po první kvalifikační cestě jsem byl na prvním místě před Matějem Hlaváčkem. Ve druhé jsem také dolezl z naší kategorie nejdál. V cestě byl pěkný seskok na chyt, jinak cesty byly vytrvalostni s boulderem asi ve 3/4 cesty. Do finále nás postoupilo osm, já jsem postoupil z prvího místa, coč znamenalo že pujdu na řadu až poslední. Cesta se při prohlídce všem zdála těžká, byla hodně o přemýšlení a trpělivosti. Když jsem přišel na řadu tak jsem jako obvykle znervózněl a už jsem věděl že to dopadne špatně. Cestu jsem zvládal až po 4 expresku v klidu pak jsem se do toho ale zamotal a ujela mi noha. Takže celkově jsem zkončil na 4 místě z čehož jsem byl docela zklamanej. Po závodech jsem si cestu zkusil ještě jednou , jinak bych asi neusnul. Cestu jsem dolezl až po strop, kde vypadl i Matěj. To je hold sport...(životní styl). Při návratu jsem se chtěl ještě stavit na tamnější bouldery, ale počasí mi nepřálo tak jsem zamířil rovnou domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat